Knugen skrev:
Kjøpe katalogen er sååå 2000 ass.
Sitat:
http://www.krausebooks.com/product/2011-standard-catalog-of-world-coins-1901-2000-CD/cd-dvd
PDF/CD versjonen er billigere i tillegg sparer du på rabatt. Har fra 1801 til 2010 versjonene som jeg kjører på min Kindle, bærbar og på Stasjonære. Betalte jo ikke mer enn 600 spenn for alle de tre så skal ikke klage over prisen ei heller vekten.
Ja det fungerer nok bra, helt til man ikke har mer strøm eller noe ikke virker som det skal
Jeg foretrekker nok selv en god gammeldags bok som ikke krever strømledninger, batterier, tekniske oppdateringer eller annet. Det er jo fryktelig moderne nå da, alt skal gå på strøm og oppgraderes hver 4. uke og det kan nok være moro en stund, helt til ting begynner å svikte, da er det ikke moro lenger. Nei takke meg til en god bok av godt papir, betaler gjerne noen kroner mer for bøker hvis det er nødvendig, all denne elektronikken er mer irriterende enn til nytte i det lange løp, man kan jo snart ikke kjøpe den enkleste lille ting uten at den er proppfull av elektronikk og tullball og det tåler jo ingenting, altfor sårbart. Jeg kan kjøpe en ny telefon eller annen dings for tusenvis av kroner, miste den i gulvet et par ganger og det er det, da må man kjøpe ny for det tåler det ikke. Bare tull og rot, skulle ikke forundre meg om de lages så dårlig med vilje så man konstant må kjøpe nytt.