Stig Westerhus skrev:
Huff. Vent til Gard leser denne...
S***erhuset er omtalt i x antall tråder her på forumet tidligere. Ikke mye positivt kan du si.
hehe

Jeg synes dette er tragisk. Dette viser hvor kyniske
Samlerhuset er som utnytter eldre mennesker på denne måten. Og i dette tilfellet går det ut over arven til arvingene.
Samlerhuset hadde jo en omsetning i 2007 på over 300 millioner. Det forteller litt om hvor mye penger til klarer å tyne ut av folk!
Jeg håper du kan legge ut en fullstendig liste over hva du har. Det må også finnes regninger som din mor har betalt til
Samlerhuset. Disse bør dere gå igjennom, og finne ut hvor mye hun har betalt for hver av tingene / settene. Så kan du legge ut resultatet her, og forumets medlemmer kan vurdere hvor mye i overpris din mor har betalt. Det vil ikke hjelpe deg på noen som helst måte, men vil kunne gi deg et bilde av hvor mye
Samlerhuset har lurt din mor for.
Har du noen mulighet til å skaffe en fullstendig liste over hva hun har etterlatt seg til arvingene, og hvor mye hun har betalt for hver av tingene innen en uke? Jeg vurderer om jeg skal sette inn enda et framstøt mot
Samlerhuset i løpet av neste helg! Men det er ikke helt sikkert enda. Jeg må tenke igjennom hva jeg kan innlemme i en sik artikkel. Det er ihvertfall nok å ta av.
Til slutt kan jeg legge til at min mormor har tenkt litt i de baner selv. Jeg sitter på noen medaljer og amerikanske mynter som hun har insistert på å kjøpe til meg. Hun har også kjøpt en frimerkesamling gjennom
Samlerhuset. Den har jeg ikke kunnskaper om hvor mye hun har betalt for. Men den skal visstnok gå til et av søskenbarna mine når han blir gammel nok....... Hun har med andre ord også blitt lurt trill rundt.
Samlerhuset med Simon Rasmussen som daglig leder, Reidar Hellandsvik Nilsen som styrets leder, Ole Bjørn Fausa som styremedlem og Arild Moldskred som varamedlem og som ble startet opp av Sigmund Jakobsen, Reidar Nilsen, Ole Bjørn Fausa og Helge Hellebust skal få slite med meg for å ha lurt min mormor
Som dere ser bruker jeg navnene på dem alle sammen, for det er disse personene som er sleipe åler og som har lurt ut penger av min mormor og din mor!
På wikipedia står det at styreformannen er Tormod Hermansen. Men det står ikke på proff.no. Noen som vet hva som er rett?