Vel , som jeg skrev tidligere " utrolig at enkelte må kolidere med hele skogen for å oppdage den ..
Og det som kom klart frem .. var at å bruke dette forum til reklame for det de fleste av oss
bannlyser , var ikke spesielt lurt ..
Det positive her , var at mange fikk et klarere syn (forståelse) at omsettning og det å gjøre disse kopier
populere , skader oss seriøse samlere ikke bare idag , men kansje mest våre etterfølgere og det er vår
plikt å følge opp dette , og også lage informasjon rundt dette til våre arvtakere......
Og ikke spre dette som et nytt samleområde , da vil det snart ikke være mulig å skille ekte
fra kopi .............
mineline
norway5 skrev:
Hei samlerforum
Jeg skriver dette pga en en nylig stoppet tråd av ledelsen her,og det var helt riktig gjort i dette tillfellet.
Dette gikk totalt over streken.
Hva er et forum?
jo et forum er først å fremst et media hvor forskjellige mennesker kan diskutere meninger,informasjon ,råd ,opplysninger,sosial kontakt osv.
Her inne på myntforumet så har man også forskjellige interresser.Noen samler for moro skyld,noen har en arv de vil ivereta,noen ser på dette som en investering,og noen vil tjene penger på dette.
Men uansett så må man respektere (ikke akseptere nødvendigvis)de forskjelliges synspunkter.
Det er utrolig hvor mye man kan lære inne på dette forumet her med å høre på "proffene" ihvertfall har min kone og jeg lært mye.
En ting er ihverfall sikkert , og det er at vi må iveretas alles interreser på en vennlig informativ måte,så vi kan utveksle det beste ut av alle .
Og hvordan gjør vi det??
Vi må kjøre et ærlig løp.og ikke den utrolige dobbeltmoralen på denne tråden som ble stoppet(har sikkert x antall hundre kommentarer til mange på dette).
Denne tråden som ble stoppet ,beviser bare at mange tenker kortsiktig(selger,som forsvarte seg til the bitter end,uten å lykkes) , qxl som ville ha sin kortsiktige annonseprofitt (ebay gjør det samme)osv.
Konklusjonen er helt klar fra vår side,tenk lengre enn nesa og lommeboka.
FORUMET LENGE LEVE,HER KAN ALLE LÆRE.
mvh
geir