ZZzzz skrev:
Det virker ikke som at Monas selskap er så opptatt av etikk. Tar de på seg en slik jobb, med å prøve å overdøve negativ korrekt omtale med falsk positiv omtale, så har man virkelig ingen etiske hemninger.
Det er vel denne hun skal prøve å få vekk?
http://www.numismatikeren.com/litteratur/gee_samlerhuset001.htmDen ligger som nr 4 på søk etter Samlerhuset på Google!

Jeg er litt forvirret, det nevnes at noe ligger som nr. 4 på søk hos Google. Jeg går utifra at de fleste er klar over at ikke alle ser de samme søkeresultatene? For eksempel, det som nevnes her ligger ikke som nr. 4 når jeg søker på google. Dette tilpasses endel etter hvor du er og hva du har søkt på tidligere og det er ikke slik at alle får de samme listene og resultatene når man søker på Google. Hos noen kan denne linken ligge øverst på listen, hos andre er den kanskje ikke med i det hele tatt. Ville nevne dette da jeg fikk inntrykk av at noen trodde alle ser de samme resualtene man selv ser, sånn er det ikke, googles søkemotorer er nok noe mer komplisert enn det og noe av det er faktisk hemmelig, de vil ikke oppgi nøyaktig hvordan de jobber, hva slags system som brukes til enhver tid.