Design av Logo, bannere med mere...

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
User avatar
myntsamlern
Posts: 213
Joined: 22 Jul 2008 01:35

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by myntsamlern »

Jeg likte det mye bedre med den portal delen, mye mer oversiktelig. Håper det kommer en ny...

Er det noe som feiler designen nå eller? Grafikken er litt..rar
Image
User avatar
ha-rob
Posts: 299
Joined: 04 Aug 2008 18:06
Location: Buskerud

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by ha-rob »

myntsamlern wrote:Jeg likte det mye bedre med den portal delen, mye mer oversiktelig. Håper det kommer en ny...

Er forsåvidt enig i den grad det var meningen å utvikle siden til en portalløsning. Men så langt var det jo ikke mye som lå bak de portal-linkene...
User avatar
Stian
Posts: 188
Joined: 30 Aug 2007 01:10
Contact:

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by Stian »

Ja det var noe galt med grafikken, tull med ascii/binær modus ved opplasting...
User avatar
Stian
Posts: 188
Joined: 30 Aug 2007 01:10
Contact:

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by Stian »

Jeg tror portalforsiden begynner å ta form... Dere ser den her: http://samlerforum.no/phpBB3/
User avatar
ha-rob
Posts: 299
Joined: 04 Aug 2008 18:06
Location: Buskerud

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by ha-rob »

Dette ser ikke så dumt ut nei. Synes absolutt du er på rett spor. Bra!

Kunne tenke meg at det under "Siste nytt" også legges inn siste nytt fra media, f.eks. i form av en ingress med en "les mer"-link videre til den aktuelle nettavisen.
User avatar
myntsamlern
Posts: 213
Joined: 22 Jul 2008 01:35

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by myntsamlern »

Hva med en anti-samlerhuset signatur man kan ha? Noen som har lyst til å lage? Hadde vært tøft, og ikke mist effektivt.
Tenk om alle her hadde f.eks på qxl hatt en sånn signatur der. Da hadde budskapet blitt spred fort.
Image
User avatar
Stian
Posts: 188
Joined: 30 Aug 2007 01:10
Contact:

Re: Design av Logo, bannere med mere...

Post by Stian »

myntsamlern wrote:Hva med en anti-samlerhuset signatur man kan ha? Noen som har lyst til å lage? Hadde vært tøft, og ikke mist effektivt.
Tenk om alle her hadde f.eks på qxl hatt en sånn signatur der. Da hadde budskapet blitt spred fort.
Nei det får du ikke lov til! Vi er ikke her for å spre misnøye og propaganda. Samlerhuset kan diskuteres som alt annet.
Post Reply

Return to “Om forumet”