Antall pm

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Antall pm

Post by madsemann »

Jeg begynner å nærme meg grensen på 1000 pmer, og lurer på om det er mulig å utvide den grensen, da jeg ikke ønsker å slette noen av dem. Mest av alt da det er tidkrevende å gå igjennom en og en for å se om jeg "kan" slette dem. Eller er det slik at det er bare slik det er, og at det ikke kan gjøres noe med det?
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Antall pm

Post by Espen »

Er ikke 1000 meldinger tilstrekkelig altså? Tror nesten at 1000 bør være høyden mtp databasen. By default så er den mye lavere.. husker ikke eksakt hva, men jeg satte den høyere grunnet ønske fra Myge for en god tid tilbake. Du har garantert mye rot som du ikke trenger og som du kan rydde opp i.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Antall pm

Post by madsemann »

Ja jeg har helt sikkert nok av ting jeg kan slette, men også mange jeg ikke vil slette :) så da får jeg barre finne tiden å slette :-)
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Antall pm

Post by Myge »

Finnes det noen måte å overføre pm til seg selv som en fil?
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Antall pm

Post by Myge »

Man kan ta den ut som csv ser jeg, men jeg skulle gjerne tatt mer enn 25 om gangen.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Antall pm

Post by madsemann »

Myge wrote:Man kan ta den ut som csv ser jeg, men jeg skulle gjerne tatt mer enn 25 om gangen.
Hadde jeg bare kunnet prate alle nørdespråk, så hadde jeg nok vist hva csv var :lol: , men at jeg kan deler av det numismatiske nørdespråket holder for meg, eller gjør det nå det!? :?: :?
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Antall pm

Post by Myge »

I praksis betyr det at man merker alle meldinger, og så kan man lagte dem slik at man f.eks. kan lese dem i excel.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Antall pm

Post by madsemann »

Myge wrote:I praksis betyr det at man merker alle meldinger, og så kan man lagte dem slik at man f.eks. kan lese dem i excel.
Ok, da ble jeg litt smartere ;-)
Post Reply

Return to “Om forumet”