Redusert aktivitet på Samlerforum?

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
vivavegas
Posts: 1590
Joined: 01 Oct 2008 20:45
Location: Krokstadelva (Mjøndalen)
Contact:

Redusert aktivitet på Samlerforum?

Post by vivavegas »

Jeg har vært lite aktivt på en lengre periode, men er det riktig observert at det er mindre aktivitet på Samlerforum? Når jeg trykker på "se aktive emner" siste 7 dager dukker det "kun" opp 41 tråder.

Nå kan man vel kanskje si at det er naturlig. Dvs. at når ett nytt forum dukker opp, så har man mange spørsmål i starten og så dabber det av, men allikevel. Har vel heller ikke fulgt så nøye med, men har vel også vært noen utestengelser her og der (noe jeg personlig sannsynligvis var enige i).

Men kan man trekke det lengre og si at det kan ha noe med aktiviteten i markedet å gjøre. Eller er det bare noen få enkeltpersoner som påvirker aktiviteten.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Redusert aktivitet på Samlerforum?

Post by madsemann »

Synes ikke det har vært noe oppsiktsvekkende lav aktivitet i det siste. Det går jo alltid litt i bølgedaler.
User avatar
bengt
Posts: 1772
Joined: 08 Jul 2008 13:30

Re: Redusert aktivitet på Samlerforum?

Post by bengt »

Nå var forumet nede i en uke eller to, folk er vanedyr så hvis man blir vant til å ikke sjekke et forum - så slutter man å sjekke det... Stabiliserer seg nok med tiden hvis det var det som var årsaken.

Ellers tror jeg at høstens auksjoner viser at det ikke er blitt færre "seriøse" samlere i Norge, 4 store offentlige auksjoner i løpet av et par måneder var ikke nok til å mette markedet...
User avatar
trygghandel
Posts: 1058
Joined: 08 Sep 2009 17:20
Location: Oslo

Re: Redusert aktivitet på Samlerforum?

Post by trygghandel »

Det er ikke mulig å sende PM til andre brukere. Synes forumet har vært rammet av mange små feil.
Noen som vet årsaken til at det kommer Error når en skal sende PM ?
Post Reply

Return to “Om forumet”