NNF-Nytt Abonnementsordning for klubber

http://www.norsknum.org
Der samlere møtes.

Moderator: Olav K

Post Reply
User avatar
Olav K
Posts: 3549
Joined: 28 Jan 2011 23:09

NNF-Nytt Abonnementsordning for klubber

Post by Olav K »

NNF-Nytt har i dag gått ut med tilbud til klubbene. De kan tegne abonnement på vegne av medlemmene sine, og må selv sørge for distribusjon. Ordningen forutsetter at et visst minimum i klubben tegner seg, vi har foreløpig regnet minst 10 per klubb, men er det tungt å nå kan det diskuteres. Tilbudet er sendt de klubber jeg kjenner til gjennom Samlerforum: Trondheim, Bergen, Stavanger/Rogaland, Grenland og Østfold - har jeg glemt noen, sorry - send meg et PM.
Klubbene vil få sine blad tilsendt som postpakke, vi har ikke administrativt apparat for å takle individuelle abonnenter.
Samlerforum er et glimrende sted for løpende samtaler, spørsmål og meningsutveksling - et tidskrift har vi anledning til å gå dypere, det er et annet medium, som vi i redaksjonen tror det er behov for og som vi ønsker å gjøre til et blad laget av samlere - for samlere.
Er du interessert - mas på klubbstyret ditt!

Olav K
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: NNF-Nytt Abonnementsordning for klubber

Post by madsemann »

Veldig bra tiltak! Jeg kommer nok likevel fortsette som medlem av NNF til tross for denne muligheten :-)
User avatar
Olav K
Posts: 3549
Joined: 28 Jan 2011 23:09

Re: NNF-Nytt Abonnementsordning for klubber

Post by Olav K »

Hyggelig at du vil fortsette! Jeg håper jo at du ikke blir den eneste. Men når jeg har slåss litt innad for ordningen har det følgende bakgrunn: NNF har en høy medlemskontigent. Myntsamlere som ikke kan "bruke" klubben i Oslo, vil kunne velge bort medlemskap, særlig der hvor lokale klubber er et godt alternativ. Ved å tilby et abonnement gjennom lokalklubben vil disse kunne få i "pose og sekk", treffe folk i egen klubb - og få NNF-Nytt hjem.

Når det er sagt: Alle myntsamlere er velkommen som gjester i møterom Gerhardsen i Grand Hotel i Oslo. Riktignok kan bare medlemmer by på auksjonen, men høre fordrag og snakke med andre hyggelige samlere er gratis. Møtene er siste tirsdag i måneden, med førstkommende Onsdag som unntak. (Kjell Ruud snakker om Operasjon Bernhard, falskmynteri i Sachsenhausen.)
rega65
Posts: 987
Joined: 01 Dec 2009 14:13
Location: stavanger

Re: NNF-Nytt Abonnementsordning for klubber

Post by rega65 »

madsemann wrote:Veldig bra tiltak! Jeg kommer nok likevel fortsette som medlem av NNF til tross for denne muligheten :-)
Jeg kommer også til å gjøre det samme :wink:
Medlem av Norsk Numismatisk Forening og Stavanger&Rogaland Myntklubb.
User avatar
Olav K
Posts: 3549
Joined: 28 Jan 2011 23:09

Re: NNF-Nytt Abonnementsordning for klubber

Post by Olav K »

Veldig hyggelig, og "førstkommende Onsdag" som jeg sier overnfor er I DAG.

Olav
sløv uten dop
Post Reply

Return to “Norsk Numismatisk Forening”