Game and Watch

Forum for samlere av alle typer spill
Post Reply
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Game and Watch

Post by Myge »

Jeg samler på Game and Watch, noen som har noen dubletter å selge? Har Donkey Kong og Mario Bros, er på jakt etter Mikke og Donald som brannmenn, samt en mann som hopper på skilpadder fra kant til kant.
User avatar
Tech
Posts: 33
Joined: 19 Dec 2008 20:51
Location: Hokksund

Re: Game and Watch

Post by Tech »

Kjøpte Zelda Game and Watch til ei venninne til jul her et år. Det ble ikke billig (460,- fra eBay). Hun samler Zelda (alle spillene og alle konsollene det er utgitt på).

Uansett, synes det er flott du passer på de maskinene! Husker jeg så en lot på 6 stykker på QXL for noen år siden, men selger visste hva han kunne få for de... det var ikke din samling som ble solgt? Ser det er en som raskt fikk bygget opp en samling, blandt annet med spillet du er på utkikk etter: http://www.geekjoan.com/gameandwatch.htm
MarkusLømo
Veteran
Posts: 2003
Joined: 06 Nov 2008 21:42
Location: Fredrikstad

Re: Game and Watch

Post by MarkusLømo »

Myge wrote:Jeg samler på Game and Watch, noen som har noen dubletter å selge? Har Donkey Kong og Mario Bros, er på jakt etter Mikke og Donald som brannmenn, samt en mann som hopper på skilpadder fra kant til kant.
Holdt akkurat på å svare da jeg la merke til datoen. Er du fortsatt i markedet for dette eller har du skaffet deg dem nå? Jeg vet jeg har en Mikke og Donald liggende et sted i kottet. Var et av tre spill jeg hadde som liten. De andre var Donkey Kong og Donkey Angler.
supersamler
Posts: 333
Joined: 05 Dec 2008 10:16

Re: Game and Watch

Post by supersamler »

jeg ser at også på disse samlerobjektene er samlerne villige til å betale for kvalitet.
Har ikke link for det er for lenge siden, men det ble solgt et donkey kong (den oransje dobbeldekkeren) i originalesken med plasten på.
helt uåpnet med andre ord. Den gikk sinnsykt høyt på ebay.

i tillegg er det noen serienumre (batcher) som er dyrere enn andre.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Game and Watch

Post by Myge »

Jeg samler fortsatt på disse, men ikke for å øke verdien på dem. Mer for nostalgiens del, ettersom jeg spiller på dem. Hardcoresamlere av Game and Watch hadde nok banket meg i timevis, men jeg liker bip og blip lydene, og synes det er kjekt når Donkey Kong blir forbanna fordi jeg låser opp alle tre låsene hans.
Post Reply

Return to “Spill”