Anne dukke

Forum for samlere av leker
Post Reply
Maila
Posts: 11
Joined: 03 Jul 2012 16:58

Anne dukke

Post by Maila »

Noen som vet ca. verdi, hva som er normalt å betale for en Annedukke fra Lærdal, 40 cm. Har lagt inn bud på en, men er veldig i tvil :roll:
User avatar
tho
Posts: 3854
Joined: 08 Sep 2010 15:23
Location: Norge

Re: Anne dukke

Post by tho »

Ønsker du svar får du linke til auksjonen og se hvor mye du har bydd.

Der er det vel også et bilde vi kan se på.
Maila
Posts: 11
Joined: 03 Jul 2012 16:58

Re: Anne dukke

Post by Maila »

Ønsker ikke å linke til auksjonen, men for å stille et konkret spørsmål. Er en feilfri Annedukke 40cm. verdt ca. 2000 kr.
bergern1
Posts: 61
Joined: 05 Feb 2011 13:58

Re: Anne dukke

Post by bergern1 »

Den er verdt akkurat det noen vil betale for den. Hvis prisen på den er 2000kr noe som ikke er den billigste jeg har vært borti men heller ikke den dyreste så må vel det være en grei pris! Synes ikke du også det? :D
Maila
Posts: 11
Joined: 03 Jul 2012 16:58

Re: Anne dukke

Post by Maila »

Takker for svar. Grunnen til spørsmålet er at jeg ikke er noen samler, og ikke har peiling. :)
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Anne dukke

Post by Myge »

Da ville jeg ventet, og først blitt kjent med markedet. Nye samlere kan fort betale for mye om de ikke har drevet lenge med samlingen. Kvalitet er veldig viktig, og også at selger er noen man kjenner til fra før, eller har gode referanser.
bergern1
Posts: 61
Joined: 05 Feb 2011 13:58

Re: Anne dukke

Post by bergern1 »

Ei helt grei annedukke med noen mangler. F.eks: Litt hår som mangler eller ett øye eller diverse andre småting så tror jeg ikke du får noen så mye under tusenlappen. Disse dukkene har steget mye i pris og blitt ettertraktet de siste årene.Akkurat som Tomte Lærdal bilene fra samme produsent. Alle husker sikkert disse bilene. Mange har sikkert også kastet sånne :? Men i dag kan de rette bilene være verdt ganske mye penger.
Post Reply

Return to “Leker”