aviser fra 1905

Forum for samlere av bøker, tegneserier, aviser, tidsskrifter og annen litteratur.
User avatar
Skarsvaag
Posts: 108
Joined: 11 Jun 2012 10:47

Re: aviser fra 1905

Post by Skarsvaag »

Avisene og tidsskriftene her har nok ingen større verdi. Den mest spennende var kanskje utgaven med melding om okkupasjon av norsk land i Antarktis. Legg alt sammen og prøv på qxl med et "fornuftig" utrop så finner du nok ut hva folk er villige til å gi.

Oversikten ifra Grimstad gartneri vil muligens være interessant for en lokalsamler derifra?
zlaja
Posts: 11
Joined: 07 Apr 2014 08:22

Re: aviser fra 1905

Post by zlaja »

[quote="zlaja"]har mye mer av aviser, brev,magasiner,reklamer har ikke gått igjennom alt
zlaja
Posts: 11
Joined: 07 Apr 2014 08:22

Re: aviser fra 1905

Post by zlaja »

Skarsvaag wrote:Avisene og tidsskriftene her har nok ingen større verdi. Den mest spennende var kanskje utgaven med melding om okkupasjon av norsk land i Antarktis. Legg alt sammen og prøv på qxl med et "fornuftig" utrop så finner du nok ut hva folk er villige til å gi.

Oversikten ifra Grimstad gartneri vil muligens være interessant for en lokalsamler derifra?


takk. vet du noe om de 2 brevene med frimerke på?
User avatar
Olav K
Posts: 3549
Joined: 28 Jan 2011 23:09

Re: aviser fra 1905

Post by Olav K »

Frimerkene/brevene har nok ingen verdi: ordinære merker, som har bretter og andre lyter og mottakeren er ikke spennende fra et filatelistisk synspunkt.
Noe av det du har kan være av interesse for et lokalt museum, men jeg tror ikke de betaler - men kan være interessert i tidstypiske reklamer og annet med lokal tilknytning.
zlaja
Posts: 11
Joined: 07 Apr 2014 08:22

Re: aviser fra 1905

Post by zlaja »

Olav K wrote:Frimerkene/brevene har nok ingen verdi: ordinære merker, som har bretter og andre lyter og mottakeren er ikke spennende fra et filatelistisk synspunkt.
Noe av det du har kan være av interesse for et lokalt museum, men jeg tror ikke de betaler - men kan være interessert i tidstypiske reklamer og annet med lokal tilknytning.

takktakk :)
User avatar
Bippe
Posts: 57
Joined: 30 Oct 2007 11:33
Location: Horten

Re: aviser fra 1905

Post by Bippe »

Skal du selge har jeg lyst på Firestone bladet i fra 1930. Gir 50,- + frakt. Men først kan du se igjennom resten om det er noe mere med reklame for bil, bilutstyr eller olje og bensin.
SEX DODGE & ROCK'N'ROLL
zlaja
Posts: 11
Joined: 07 Apr 2014 08:22

Re: aviser fra 1905

Post by zlaja »

Bippe wrote:Skal du selge har jeg lyst på Firestone bladet i fra 1930. Gir 50,- + frakt. Men først kan du se igjennom resten om det er noe mere med reklame for bil, bilutstyr eller olje og bensin.

det skal jeg:)
Post Reply

Return to “Litteratur”