Flaggsurr fra Samlerhuset

Forum for medaljesamlere.
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2777
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by AMO Berg »

Ikke vet jeg hvilket flagg vi ser på dette metallstykket, men det er ihvertfall ikke det norske.
User avatar
jornkris
Posts: 1962
Joined: 14 Aug 2008 19:54

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by jornkris »

Det er en sak om den i dagens VG, jeg har bare sett overskriften:
Kongens minnemedalje slaktes
User avatar
Coin
Posts: 70
Joined: 16 Jan 2011 22:23

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by Coin »

Image ImageImage
User avatar
jornkris
Posts: 1962
Joined: 14 Aug 2008 19:54

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by jornkris »

Såpass...

Jeg bare så en notis på nettet. Forøvrig er det ikke en minnemynt som VG sier men en privatprodusert medalje.
User avatar
vidarfe
Posts: 88
Joined: 26 Apr 2011 15:58

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by vidarfe »

Hm, ser ut som jeg må kjøpe VG i dag. For én gang skyld.....
Primært samleområde: Sedler fra Norden, Baltikum, Russland, Hviterussland og Ukraina. Mynter fra Norge.
Sekundært samleområde: Sedler fra resten av Europa + USA. Mynter fra Russland før 1917.
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2777
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by AMO Berg »

Ja, den er stygg og jævlig, men Samlerhuset har vel funnet ut at dette er det kunstneriske uttrykket som slår best an hos sine kjernekunder.
Evil_Ed
Posts: 531
Joined: 04 Jan 2009 09:04

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by Evil_Ed »

Dessverre som med det meste annet så er dårlig reklame likevel reklame, og SH får sikkert flere nye kunder fordi flere folk rett og slett har hørt om de... :?
aashild123
Posts: 363
Joined: 20 Dec 2010 02:45

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by aashild123 »

Tror ikke Samlerhuset får flere medlemmer.
aashild123
Posts: 363
Joined: 20 Dec 2010 02:45

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by aashild123 »

Det nivået gidder jeg ikke svare på.
Du vet ordets makt
Jeg legger aldri noe på et sånt lavnivå
User avatar
Fyrsten
Posts: 31
Joined: 30 Jan 2012 14:32

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by Fyrsten »

Den er håpløs ja, og det ligner faktisk mer på Thorvald Stoltenberg. Jeg har faktisk allerede bestilt den i dag til kroner 99,- bare fordi den er stygg.

Regner med/håper at de kommer til å smelte om de øvrige 24.999 medaljene, slik at min blir unik og uvurderlig :P
Jeg har dessverre ingen kostbar mynt å bruke som avatar...
...men jeg har i alle fall en UNIK en :)
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by losset »

Fyrsten wrote:Den er håpløs ja, og det ligner faktisk mer på Thorvald Stoltenberg. Jeg har faktisk allerede bestilt den i dag til kroner 99,- bare fordi den er stygg.

Regner med/håper at de kommer til å smelte om de øvrige 24.999 medaljene, slik at min blir unik og uvurderlig :P
Som tidligere nevnt er dette ikke en minnemynt, men en privatprodusert medalje. så denne vil det ALDRI bli noen verdistigning på.
Denne er ikke verdt metallet den er trykket på engang......

Det er jo slike som deg SH gjør seg beriket på.....
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by ramazotti »

Fyrsten wrote:Den er håpløs ja, og det ligner faktisk mer på Thorvald Stoltenberg. Jeg har faktisk allerede bestilt den i dag til kroner 99,- bare fordi den er stygg.

Regner med/håper at de kommer til å smelte om de øvrige 24.999 medaljene, slik at min blir unik og uvurderlig :P
Gratulerer ! Samlerhuset vil nå omfavne deg med sine klamme tentakler,og om du ikke sier opp ditt
abonement skriftlig i 30 dager til ende,hver eneste dag,vil du stadig motta nye flotte tilbud om verdiløse
samlegjenstander utgitt av Det Norske Myntverket/Samlerhuset.

Du fòrer en ulv,som takker deg med å bite deg i ræva !
Thomas B
Posts: 293
Joined: 11 May 2009 11:18

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by Thomas B »

Fyrsten wrote:Den er håpløs ja, og det ligner faktisk mer på Thorvald Stoltenberg. Jeg har faktisk allerede bestilt den i dag til kroner 99,- bare fordi den er stygg.

Regner med/håper at de kommer til å smelte om de øvrige 24.999 medaljene, slik at min blir unik og uvurderlig :P
Stakkars deg, nå blir eposten din nedspammet og postkassa fylt med reklame. Du har forresten staret et abbonement hvor de ignorerer dine eventuelle forespørsler om å slutte det. Tilsammen 32 forskjellige slike møkkamedaljer alle like stygge, men forskjellige motiv. Den med kong Olav var enda mindre lik.
Thomas B
Posts: 293
Joined: 11 May 2009 11:18

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by Thomas B »

Evil_Ed wrote:Dessverre som med det meste annet så er dårlig reklame likevel reklame, og SH får sikkert flere nye kunder fordi flere folk rett og slett har hørt om de... :?
Spesiel når VG fremstiller dette juggelet som noen offisielle greier. Blir nok mange salg på dem av dette.
User avatar
Fyrsten
Posts: 31
Joined: 30 Jan 2012 14:32

Re: Flaggsurr fra Samlerhuset

Post by Fyrsten »

losset wrote:
Fyrsten wrote:Den er håpløs ja, og det ligner faktisk mer på Thorvald Stoltenberg. Jeg har faktisk allerede bestilt den i dag til kroner 99,- bare fordi den er stygg.

Regner med/håper at de kommer til å smelte om de øvrige 24.999 medaljene, slik at min blir unik og uvurderlig :P
Som tidligere nevnt er dette ikke en minnemynt, men en privatprodusert medalje. så denne vil det ALDRI bli noen verdistigning på.
Denne er ikke verdt metallet den er trykket på engang......

Det er jo slike som deg SH gjør seg beriket på.....
Jeg vet da godt at det ikke er noen minnemynt, jeg skrev da medalje, gjorde jeg ikke?

Og hva er galt med Samlerhuset da, de som er så snille at jeg omtrent like etter bestillingen fikk tildelt en slik medalje, til tross for stor pågang eller noe.
Jeg har dessverre ingen kostbar mynt å bruke som avatar...
...men jeg har i alle fall en UNIK en :)
Post Reply

Return to “Medaljer”