Ebay

Alt det andre
User avatar
myntsamlern
Posts: 213
Joined: 22 Jul 2008 01:35

Re: Ebay

Post by myntsamlern »

Myge wrote:Mener å huske at man kunne sette i et adapter i disse, og spille både japanske og amerikanske spill. De fleste TV'er klarer kjøre NTSC uten problem i dag. Jeg hadde SNES, og der kunne man i alle fall få adapter for å spille utenlandske spill.

Anbefaler også å sjekke ut qxl når det gjelder slike spill, de er gjerne minst like rimelige som ebay til tider.

Ellers finnes jo Gamestation på http://www.dealextreme.com, der kan du være heldig å finne noen NES-spill til Gamestation maskinen mener jeg.

Myge
Takk for svar alle sammen. Men en ting er sikkert, prisene er _ikke_ like rimelige på qxl som på ebay! Spesielt hvis man skal ha med eske og manual til spillet, så jeg kommer nok til å bruke ebay en del fremver, fantastisk utvalg!
Image
User avatar
myntsamlern
Posts: 213
Joined: 22 Jul 2008 01:35

Re: Ebay

Post by myntsamlern »

Har visa electron, så har ikke kortnummer. what to do? Må vel ha kortnummer på paypal.. :(
Image
User avatar
bengt
Posts: 1772
Joined: 08 Jul 2008 13:30

Re: Ebay

Post by bengt »

myntsamlern wrote:Har visa electron, så har ikke kortnummer. what to do? Må vel ha kortnummer på paypal..
Skaff deg et VISA kort.

www.gebyrfri.no sender deg et gratis VISA kort i posten (så lenge du ikke har kreditt anmerkninger). Eller du kan opprette vanlig bankkonto i Skandiabanken som også gir deg et BankAccept kort med VISA del du kan bruke mot paypal.

(Bare husk at det du bruker på et VISA kort må betales tilbake! Hvis du utsetter betalingen og betaler kun minimums beløpet hver måned koster det deg rundt 20% i rente - så betal hele beløpet så fort du får regninger... ;-)
Post Reply

Return to “Samleobjekter - Roterommet”