Hei alle sammen. Fant denne iblant noen knapper. Noen som kan si noe om den ? Ligner en mansjett knapp. Mvh Gry

Alt det andre
Post Reply
SamleStian
Posts: 116
Joined: 03 Jun 2015 21:15

Re: Hei alle sammen. Fant denne iblant noen knapper. Noen som kan si noe om den ? Ligner en mansjett knapp. Mvh Gry

Post by SamleStian »

Her har du nok bommet med valg av kategori, dette er forumdelen for kvalitetsvurdering av mynter og sedler.
User avatar
tho
Posts: 3854
Joined: 08 Sep 2010 15:23
Location: Norge

Re: Hei alle sammen. Fant denne iblant noen knapper. Noen som kan si noe om den ? Ligner en mansjett knapp. Mvh Gry

Post by tho »

Hva er det ved denne knappen som er så spesielt i forhold til
de andre knappene da?
grylarsen69
Posts: 17
Joined: 17 Sep 2015 11:20

Re: Hei alle sammen. Fant denne iblant noen knapper. Noen som kan si noe om den ? Ligner en mansjett knapp. Mvh Gry

Post by grylarsen69 »

Hei. Skal prøve å få tatt bilde av baksiden også, men jeg lurer på hva det er for et symbol bare. ? Om den er spesielt får vel være opptil den enkelte å bedømme, jeg bare lurer jeg. Mvh Gry
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Hei alle sammen. Fant denne iblant noen knapper. Noen som kan si noe om den ? Ligner en mansjett knapp. Mvh Gry

Post by Arve »

Det kan se ut som et moderne fantasy-symbol. Hva med en knapp fra et LOTR-kostyme?
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
grylarsen69
Posts: 17
Joined: 17 Sep 2015 11:20

Re: Hei alle sammen. Fant denne iblant noen knapper. Noen som kan si noe om den ? Ligner en mansjett knapp. Mvh Gry

Post by grylarsen69 »

Ja det kan det være, har ikke sett noe lignende symboler el, og tror ikke den er så gammel. Tusen takk for alle svar :D
Post Reply

Return to “Samleobjekter - Roterommet”