Den store tråden om Lauritz.com

Generell diskusjon
User avatar
tho
Posts: 3854
Joined: 08 Sep 2010 15:23
Location: Norge

Re: Den store tråden om Lauritz.com

Post by tho »

Jokerman wrote:
tho wrote: Jeg synes du skal prøve å lese hva jeg og andre skriver
Hei Jokerman. Jeg har lest hva du og andre skriver.
hertervig
Posts: 1394
Joined: 03 Sep 2009 22:00

Re: Den store tråden om Lauritz.com

Post by hertervig »

Er det noen som kan lage en link til auksjonsnummer 3424936 på Lauritz.com, en lott med 47 amerikanske sølvdollar? En så ubehjelpelig beskrivelse fra en profesjonell utøver har jeg sjelden sett. Stakkars selgere som leverer inn objekter til dette auksjonshuset.
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Den store tråden om Lauritz.com

Post by Arve »

Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
hertervig
Posts: 1394
Joined: 03 Sep 2009 22:00

Re: Den store tråden om Lauritz.com

Post by hertervig »

Takk Arve. Jeg skulle gjerne kunnet lage linker, men vet ikke hvordan det gjøres.

Men når jeg ser annonsen idag, så blir jeg enda mer usikker på hva de holder på med. Grunnen til at jeg nevnte spesielt denne annonsen var at jeg la merke til at på det ene bildet så var det avbildet minst 6 stk. 1$ som var utstedt i Carson City, i det minste var det det som sto på hartbergerne. Dette var ikke nevnt i objektbeskrivelsen, noe jeg syntes var dårlig butikk for innleverer. Idag er dette bildet erstattet med et annet. Først trodde jeg at jeg måtte ha sett feil, men ser at det står i annonsen "Bemerk, ændrede fotos."

Til historien hører at jeg igår også mailet Lauritz.com, hvor jeg ytret mitt mishag mot annonsen.

Så da blir spørsmålet; hva er det de driver med? Er CC'ene fortsatt i loten, eller er de erstattet med ordinære myntsteder? Kan ikke si at jeg er mindre skeptisk nå enn jeg var før.
Post Reply

Return to “Skytebanen”