Litt av sommerens fangst

Generell diskusjon
User avatar
Hunter73
Posts: 122
Joined: 08 Nov 2008 09:37

Re: Litt av sommerens fangst

Post by Hunter73 »

Er ikke bare mynter jeg jakter på :D
Legger ut noen bilder av fangsten i 2004
Er det ikke noen andre rypejegere på forumet :?:
Attachments
img001.jpg
img001.jpg (312.03 KiB) Viewed 879 times
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Litt av sommerens fangst

Post by kråketoppen »

losset wrote:Skeid går ned til Bedriftsidrett igjen til høsten da, ikke akkurat noen Gullsessong dette.
Oppvokst på Torshov og er preget av dette :D


Skeid har vel ikke vært noe serlig siden Kjell Kaspersen's tid. Selv er jeg oppdratt i Frigg, min
fatter var bl.a. formann og jeg slapp ikke unna. Klubben gikk nedover da fattern & comp.
drakk opp klubbkassa på Arena, tvers over Bislett. Hvem husker vel ikke cupen i 60 åra med
hele 3 kamper , føre Skeid gikk av med seieren :wink:

Flott med bål, vi har ofte bålkvelder på tomta/hagen med mat og drikke.
Jeg brenner for laget mitt og det brenner for FFK.

Torshov er en fin plass i byen, har selv bodd ett par år i Agathe Grøndahlsgata, like ved "Strykejernet" :D
User avatar
Hunter73
Posts: 122
Joined: 08 Nov 2008 09:37

Re: Litt av sommerens fangst

Post by Hunter73 »

For store bilder, hvordan endrer man størrelsen til mer normale bilder :?:
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Litt av sommerens fangst

Post by losset »

Er oppvokst ved Okse fontenen i "Italia Gården" Bodde der frem til jeg dro ut i Militæret.
Fin plass den gangen, men begynner å bli temmelig Urbant der nå.

Torshov er en fin plass i byen, har selv bodd ett par år i Agathe Grøndahlsgata, like ved "Strykejernet" :D[/quote]
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Litt av sommerens fangst

Post by kråketoppen »

losset wrote:Er oppvokst ved Okse fontenen i "Italia Gården" Bodde der frem til jeg dro ut i Militæret.
Fin plass den gangen, men begynner å bli temmelig Urbant der nå.

Torshov er en fin plass i byen, har selv bodd ett par år i Agathe Grøndahlsgata, like ved "Strykejernet" :D
[/quote]


Okse fontenen må være en Oslo's flotteste!
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Litt av sommerens fangst

Post by Torashe »

Jeg jakter alt som beveger seg,"rype" jakt er vel ikke populært for meg :mrgreen:
Er jo en link om røver historier om mynt kjøp og div,her kommer min første røver historie fra min første jakt tur med min bestefar. Det var ande jakt,40-50m fra med til gakk gakken,brenner av 4skudd inn i en flokk i vann kanten,treffer kun 1 og den dør ikke en gang og alle andre flyr jo vekk,så sier bestefar min at nå må du bort og fullføre,skal vel ikke si hvor ung/gammel jeg var,men gikk jo stolt og kry bort til anda,pumper hagla og blåser av et skudd rundt 1m fra anda,skuffelsen og synet kan dere vel tenke dere til selv,men var da hvertfall en som lo råere en julenissen,til slutt klare han jo si,jeg mente jo kun at du skulle gå bort vri nakken rundt på den.
Aristokraten
Posts: 114
Joined: 30 Dec 2009 00:20

Re: Litt av sommerens fangst

Post by Aristokraten »

Post Reply

Return to “Skytebanen”