BR, internettbud og telefonbud

Her kan du diskutere online auksjoner.
Post Reply
Ole Christian
Posts: 219
Joined: 31 May 2010 09:17

BR, internettbud og telefonbud

Post by Ole Christian »

Hei godtfolk.

Jeg har noen bud for morgendagen, og har anmeldt meg til telefonbud for samme lotter.

Etter å ha gjort dette undrer jeg imidlertid litt over teksten "Evt. allerede afgivne bud på effekten vil blive annulleret."

Betyr dette at internett budene blir slettet?
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: BR, internettbud og telefonbud

Post by Arve »

Du må nok gå ut i fra det. Det er vanskelig å forstå det som noe annet.
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
Ole Christian
Posts: 219
Joined: 31 May 2010 09:17

Re: BR, internettbud og telefonbud

Post by Ole Christian »

Jeg tenkte også det, men de ligger nå som aktive bud..??? og så tenkte jeg at dersom man har lagt et bud man virkelig angrer på (katta gikk på tastaturet) så kan man jo da bare bestille telefonbud så er man tilbake til start. Er det noen som har noen erfaring her som de ønsker å dele.?
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: BR, internettbud og telefonbud

Post by kråketoppen »

Det aller beste er å ha telefonbud på dine mest ønskete mynter, selv gikk jeg glipp av bugdivning i dag pga. dårlig kontakt.
Ole Christian
Posts: 219
Joined: 31 May 2010 09:17

Re: BR, internettbud og telefonbud

Post by Ole Christian »

internett budene stod de gitt, til tross for telefonbud.
PCL
Posts: 589
Joined: 06 Nov 2008 20:59

Re: BR, internettbud og telefonbud

Post by PCL »

Eh... så du satt altså og bød mot deg selv, og bød opp prisen?

En annen sak er dersom ditt online-bud allerede har vært aktivt med i budrunder, og allerede trukket andre bud opp. Da må de selvsagt gjelde, ihvertfall opp til det nivået de havnet på da online-budene stengte. Deretter er det rart hvis du blir sittende på telefonen og by mot dine egne online-bud...
Ole Christian
Posts: 219
Joined: 31 May 2010 09:17

Re: BR, internettbud og telefonbud

Post by Ole Christian »

nåja, budene stod fordi de helt klart dro opp andre bud, maksgrensen var imidlertid ikke nådd. BR bød så med meg på telefon mot salen opp mot maksbudene mine. Etter det var det vanlig telefonbud. Jeg er veldig fornøyd med hvordan BR håndterte dette. De var veldig tydelige på at jeg ikke skulle by mot meg selv og håndterte dette, etter mitt syn, glimrende
Post Reply

Return to “Auksjoner”