Julekalender auksjon hos Oslo Myntgalleri.

Her kan du diskutere online auksjoner.
Post Reply
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Julekalender auksjon hos Oslo Myntgalleri.

Post by madsemann »

Jeg kom over denne kjekke auksjonen hos OMG http://oslomyntgalleri.no/Nettsalg/tabi ... egoryID=44
Dette var en morsom vri. Kjekt med litt innovasjon i miljøet :-)
User avatar
Spicyspecie
Veteran
Posts: 547
Joined: 22 Nov 2008 11:46
Location: Oslo

Re: Julekalender auksjon hos Oslo Myntgalleri.

Post by Spicyspecie »

.
Oslo Myntgalleri
Posts: 67
Joined: 06 Jun 2012 12:55

Re: Julekalender auksjon hos Oslo Myntgalleri.

Post by Oslo Myntgalleri »

Hei,

Som det blir nevnt av madsemann har vi nå lagt ut en auksjon med 24 objekter. Hver dag i desember fra 1 til 24 vil et objekt avsluttes. Logg deg inn eller registrer deg i vår kundedatabase for å kunne delta i denne julekalenderen for myntsamlere. http://oslomyntgalleri.no/Auksjon/tabid/90/Default.aspx

Vi vil allerede neste uke legge ut en ny auksjon på nett. Dette blir vår første ordinære nettauksjon som vi ønsker å etablere så ofte som mulig. For å få dette til ønsker vi kontakt med alle samlere som ønsker å selge mynter, medaljer og sedler. Vi beskriver, kvalitetsvurderer og markedsfører auksjon og dine objekter på en best mulig måte. Ta kontakt med oss for gunstige betingelser.

Vi har flyttet vårt domene til active24. Om du har lagret vår adresse tidligere under dine favoritter, må du gjøre dette en gang til.

Mvh
Oslo Myntgalleri AS
www.oslomyntgalleri.no
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Julekalender auksjon hos Oslo Myntgalleri.

Post by brafin »

Fy flate..hehe. Dette blir den dyreste mynthøsten for mange vil jeg tro ! Nå har jeg for egen del ofret en del i løpet av høsten, så da gjenstår å se hvem Far skal prioritere frem mot jul :) Spennende initiativ fra OMG dette.

Gjenstår bare å se på julaften hvem som har blitt prioritert.

Jeg gleder meg til å få julepresanger av Carl Johan, og Carl XV. For egen regning er mest sannsynlig. Mvh.
Post Reply

Return to “Auksjoner”