Ønsker å kjøpe bilder av Norske Mynter

Forum for savnet/etterlyst/mistet
Post Reply
User avatar
KreativProgrammerer
Posts: 65
Joined: 05 Jun 2012 16:48
Location: Norge og Nederland
Contact:

Ønsker å kjøpe bilder av Norske Mynter

Post by KreativProgrammerer »

Hei Alle sammen,

For tiden jobber jeg med et Dataprosjekt, hvor jeg trenger bilder av Gamle Norske mynter, og jeg håper på hjelp fra medlemmene her på Samlerforum.no.

Jeg ønsker bilder alle Alle mynter (Alle årstall) mellom 1814 - 2012 i best mulig kvalitet (Oppløsning) og også best mulig myntkvalitet (0-01) hvis det er mulig å oppdrive.

Siden det vanligvis er folk som sitter på rettighetene til de bildene, som er å finne på Internet spør jeg derfor dere, som er samlere om dere enten har bilder dere har tatt selv, eller vet om noe sted jeg kan laste ned bilder som er lovlig å bruke.

Jeg vil kunne betale noe for retten til å bruke bildene, om du er eier av bildene. Betalingen kommer selvfølgelig an på hvor sjelden myntene er.

Du kan kontakte meg på telefonnummer 46 47 20 74 ,hver ukedag mellom 10 - 23 hvis det er noe mer du lurer på eller om du har noen bilder du tror jeg kan bruke.

Jeg er også å treffe på e-post adresse: kreativguru \a-\t \gmail.com.

På forhånd takk

Med Vennlig Hilsen

Lars Paulsen

PS: Håper jeg legget in dette på riktig sted, hvis ikke beklager jeg sterkt!
Mvh
Lars
http://icoinsapp.com
Tlf: +47 46 47 20 74
e-post: lars@icoinsapp.com
Ta også kontakt via PM om du vil meg noe.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Ønsker å kjøpe bilder av Norske Mynter

Post by Lagrinn »

Om du fremskaffer myntene kan jeg ta bildene :)
Golfer
Posts: 202
Joined: 24 Jan 2011 21:15

Re: Ønsker å kjøpe bilder av Norske Mynter

Post by Golfer »

Hei
Jeg kan bistå med en del bilder av årgangsmynter i kv 0 (el. 0/01) fra 1874-1923.
Spesielt 50 øre og ned til 1 øre.
Lettest hvis du finner ut at du mangler en mynt, så kan du spørre om jeg har den i ønsket kvalitet.
Kan deretter ordne med bilde.
Bare det ikke blir altfor omfattende da...
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Ønsker å kjøpe bilder av Norske Mynter

Post by Myge »

Om du vil bruke bildedatabasen som ligger i vårt system på www.skanfil.no er det bare å kjøre på. Det ligger bilder fra de siste fem årene, skal være noe rundt 50.000 bilder av numismatiske objekter der ( da kun medregnet i objekter, ikke det totalte antallet bilder, da noen album har flere, samt at myntene også har bilde av begge sider osv.)

Så lenge du legger inn www.skanfil.no som en kilde, eller takk til, så er det bare å kjøre på.
Post Reply

Return to “Etterlyst”