hvor selge nyere klokker?

Forum for klokkesamlere!
User avatar
raniE-noJ
Posts: 460
Joined: 29 Sep 2010 21:37

Re: hvor selge nyere klokker?

Post by raniE-noJ »

Hva?

Jeg skrev om å selge, var det ikke sånn at en som hadde vunnet en ny klokke her, skulle selge den et sted?
Uansett dette med Blomqvist er nok rett når det gjelder salg tho, men midt i blinken for kjøp.
Så hvordan går det med nattesøvnen?
User avatar
tho
Posts: 3854
Joined: 08 Sep 2010 15:23
Location: Norge

Re: hvor selge nyere klokker?

Post by tho »

Nattesøvnen er bra. Har latt være å trekke opp klokkespillet :D
User avatar
raniE-noJ
Posts: 460
Joined: 29 Sep 2010 21:37

Re: hvor selge nyere klokker?

Post by raniE-noJ »

Ja det er nok det beste , hvis klokka henger over senga :shock: . Da tror jeg westminister hadde ødelagt min nattesøvn også.
Men nå er det iferd med å skje noe stort tho. Jeg har kommet over noe helt spesielt på Finn, kommer i posten en av de nærmeste dagene.
Så følg med på forumet, så skal du få se. Jeg gleder meg som en unge til den pakka kommer.
Torbe
Posts: 8
Joined: 27 Nov 2013 16:30

Re: hvor selge nyere klokker?

Post by Torbe »

Ja, trådemnet handler jo i grunn om å selge, men det virket som det mest logiske stedet å poste på av samtalene som allerede var startet her :P Med hensyn til prisene på noen av klokkene der ute skulle jeg nesten ønske at det var selge jeg skulle (ganske spesielt at det finnes armbåndsur der ute til opp mot 500k: http://www.chrono24.no/rolex/index.htm), men heldigvis finnes det andre fine til godt under den priskategorien... Ser ut som det kan ta litt tid før jeg finner den rette!
User avatar
vemod
Veteran
Posts: 1992
Joined: 14 Oct 2008 13:14
Location: Kongsvinger

Re: hvor selge nyere klokker?

Post by vemod »

Post Reply

Return to “Klokker og ur”