Noen som liker slikt et lite leketøy

User avatar
Alex R
Posts: 2093
Joined: 09 Sep 2008 21:34
Location: Askim

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Alex R »

Eg ska toppa heile driden! Eg har'kje bil !

Men jeg sikler litt etter en audi S4 2.2t avant. 8)
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

hehe takker lagrinn,er det motor så skal det kjøres,vask får den,men over 500hk så sier det seg selv at det ryker litt gummi både på asfalt og grus.
Jba cabben din ser bra ut den,fin bil det og.
Tja skal en snakke om gubbe bil så går nok ikke AMG utgaven under det :mrgreen:
Skal legge ut bilde av familie bilen og,som er en helt vanlig bil for en familie på 7.
NM 2008 oslo tur 098.jpg
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Nåla går over bunn tallet ja,ja la oss si det kun er på autobahn jeg har gjort det.
Men topp fart er ikke det som jeg er ute etter i første omgang når det gjelder biler,liker best akselerasjonen,drifting,herlig kjenne g kraften når jernet går i gulvet. Grunnen til det ble en AMG utgave v8comp, er fordi di andre litt snille biler jeg har hatt er turbo eller twin turbo,turbo da stiller en jo lade trykket litt som en vil selv,men bilen skyter ikke som en kule da som regel før ca2500-3000omd,kan jo styre det litt selv da,men her med kompressor så er det fullt trøkk fra bunn av.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Lagrinn »

Men hvorfor ikke en bmw m5 eller m3? M5en har jo 400 hk og 500nm uten noe puste hjelp i det heletatt, det er jo det som er maskin;) den tåler også g-krefter på1,2, noe som er meget bra, disse får mann jo får 500-600k og da er dem strøkne med lav km, er vell noe rundt der du har gitt får amgen:)
User avatar
jba
Posts: 920
Joined: 01 Mar 2009 14:14

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by jba »

hvorfor ikke BMW? Derfor: BMW = Bei Mercedes Weggeschmissen = oveasatt kastet av mercedes. Liker dem ganske enkelt ikke, hverken M-seriene eller noen annen BMW "tre tyrker i"
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Lagrinn »

jba wrote:hvorfor ikke BMW? Derfor: BMW = Bei Mercedes Weggeschmissen = oveasatt kastet av mercedes. Liker dem ganske enkelt ikke, hverken M-seriene eller noen annen BMW "tre tyrker i"
Etter min mening er det ditt tap, en 3 serie cab er noe av det flotteste som er laget uten tak, viss du ikke ser det så har du vell ikke helt nesen får design, finnes mange gode tolkninger av navnet bmw, synd at få veit hva som er den rette;)
Du har sikkert ikke kjørt en bmw heller, så din uttalelse er vell muligens litt ubegrunnet?
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Ikke utseende jeg er ute etter på denne bilen,ville bare teste det ut,m3 og m5 er helt ok biler det og,hatt begge deler før,men ingen av di holder amgen,er bare et lite middlertidig leketøy den,har en annen bil i sikte,skal legge den ut når den er i hus.Tysk maskin det og.
User avatar
bengt
Posts: 1772
Joined: 08 Jul 2008 13:30

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by bengt »

Kjøp dere billigere biler - så har dere råd til flere mynter 8)
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Lettere forsvare ant kr brukt i bil en ant kr brukt i mynt i heimen :(
Er ikke en hobby jeg taper kr på det heller,disse bil greiene,får til greie priser når jeg kjøper dem,og selger ikke med tap,altid noen med en feit lommebok som kommer til slutt. Og så kjøper jeg ALDRI splitter ny,da kan en snakke om og brenne penger.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Lagrinn »

Hvilken bil er det du egentlig vill ha da, må vell vere en ruff eller noe slik det:) skulle gjerne he sitti på en tur i den amgen din, har hatt æren sv å kjøre en 500sl type 2006-2007 mod når jeg var dørvakt på pers, gjorde natta på jobb litt bedre:)
User avatar
jba
Posts: 920
Joined: 01 Mar 2009 14:14

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by jba »

Lagrinn wrote:
jba wrote:hvorfor ikke BMW? Derfor: BMW = Bei Mercedes Weggeschmissen = oveasatt kastet av mercedes. Liker dem ganske enkelt ikke, hverken M-seriene eller noen annen BMW "tre tyrker i"
Etter min mening er det ditt tap, en 3 serie cab er noe av det flotteste som er laget uten tak, viss du ikke ser det så har du vell ikke helt nesen får design, finnes mange gode tolkninger av navnet bmw, synd at få veit hva som er den rette;)
Du har sikkert ikke kjørt en bmw heller, så din uttalelse er vell muligens litt ubegrunnet?
Hei Lagrinn,

Syntes bare jeg skulle trekke deg litt ang BMW, håper du ikke tok deg altfor nær. Ellers har jeg nok også kjørt BMW'er så det rekker. Vi hadde faktisk en 3-serie i nesten 10 år som konebil tidligere. Nydelig bil å kjøre, desverre var den beheftet en del feil, særlig elektronikk, så den ble byttet inn. Liker BMW's 3 og særlig 6'serie cab godt. Designet på 6'eren er absolutt nydelig men den er for dyr for en godværsbil. CLK'en min er forøvrig er også bare godværsbil. Aldri vinterkjørt, og regner det så er det rett hjem i garasjen (vet jeg er litt "psyko" her). Ellers er arbeidshesten og hverdagsbilen en E220CDI stasjonsvogn (det er gubbebil det!)
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Lagrinn »

Neida, ikke noe problem det vettu, folk har forskjellig smak, er bare morro og høre hvorfor folk ikke liker bmw, er mange som assosierer disse bilene med mye rart:)
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Skal i første omgang ha meg en gt2,men nytter ikke med noe orginal versjon nei :mrgreen: gt2 er jo bra heftig,tar jeg ikke helt feil er det vel rundt 520hk før en begynne tukle litt mer,0-100 er vel noe som 2,8sek,og pen i design som den er,men den må se råere ut og mer motor,så den må ruffes en hel del ja,type styling er enda litt usikkert,men må bredde den og mer luft inntak,fargen blir corsarossa(Ferrari rød) svarte ruter,ikke sotet som er vanlig,felgene skal være svart,men bilens farge i den ytterste ringen mot dekket(2cm bred) så blir det ikke helt orginal gt2 vinge,nei den blir sykt rå :twisted:
Den bygges om i tyskland,blir godkjent der,forså bli godkjent her,bygges den om som jeg vil her i norge og ikke er godkjent i tyskland så ender jeg opp med en bane bil,er en del rare lover og regler her i norge som gjør det litt vanskelig. Så får vi se,muligens etter neste sommer legger jeg den ut her til salgs til noen her :wink:
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Lagrinn »

Høres rett og slett sykt ut;) den må vell først til ruff så til tuv i tyskland, blir den godkjent der så har ikke norske myndigheter noe dem skulle sagt, men er jo pris på likhet med et flott hus på en slik bil da. Viss du har lyst til å beære meg med en titt på denne bilen så send gjerne en pm, jeg kjører gjerne lande på langs få det;) (er litt over snittet gira på bil, men har desverre ikke økonomi til noe slikt)
Myntkongen
Posts: 40
Joined: 09 Feb 2009 19:05

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Myntkongen »

E55 amg er en flott bil! Når det er sagt skal jeg ha en CL63amg eller en Audi S8. Førstnevnte er etter min mening verdens vakreste muskeløse bil. Audi S8 er litt mer praktisk. CL en har 525hk og Audien 450hk. Får ihvertfall fraktet myntene hurtig....I mellomtiden får jeg ta til takke med min Volvo V70 2,4T AWD. Må bare bli ferdig med kjøp av enebolig nr.2 først...........Bildilla, jada så til de grader!
Post Reply

Return to “Motor og Kjøretøy”