Noen som liker slikt et lite leketøy

User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by kråketoppen »

kråketoppen wrote:For meg holder det mere enn nok med Tempo Tiger, har aldri hatt bil eller bildillla. :lol:
Får ta med at jeg har ei tresnekke og utedass. :D
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Har hatt bmw m3, m5 og 850,fruen har nå selv en bmw,den grønnlige på første siden her,jeg venter på en porcccchaaa gt2 8) og min første bil var rett og slett en krasjet ford granada,som jeg kjøpte når jeg var 17 og fikset opp sammen med far min,bygde den om,luft inntak i panser,vinge,det var en 2l og måtte jo bytte alt under for måtte jo ha i kongemaskinen 2,8,og ferrari rød sota vindu,blink,baklys,feite 225 dek,konge bil i 1991 :lol:
User avatar
Femmern
Posts: 584
Joined: 09 Mar 2009 13:26
Location: Utkanten.

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Femmern »

Ja det ruslet en del granadaer i den tiden, ble fort en ungdomsbil det. Selv kjørte jeg gammal merc W114, var mye artigere hehe
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Skal si deg det jeg kråketoppen,hadde jeg ikke hatt vannskrekk så skulle jeg hatt meg en tresnekke jeg og, og tøffet i fjorden med. Må holde meg på land der jeg er sjefen.
User avatar
emil
Posts: 251
Joined: 18 Feb 2011 14:00

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by emil »

Torashe wrote:Har hatt bmw m3, m5 og 850,fruen har nå selv en bmw,den grønnlige på første siden her,jeg venter på en porcccchaaa gt2 8) og min første bil var rett og slett en krasjet ford granada,som jeg kjøpte når jeg var 17 og fikset opp sammen med far min,bygde den om,luft inntak i panser,vinge,det var en 2l og måtte jo bytte alt under for måtte jo ha i kongemaskinen 2,8,og ferrari rød sota vindu,blink,baklys,feite 225 dek,konge bil i 1991 :lol:
BMW= Bedre Modell Wentes :roll:
User avatar
skakke
Posts: 88
Joined: 17 Mar 2009 15:01
Contact:

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by skakke »

Då slenge eg meg på med ein litt eldre sak. Denne kjerra er nett komen ut av vinterdvalen og er klar for ein ny sesong. Her er den ute ved favorittdetektorjordet mitt(hemmelig plass :)
Attachments
jag.jpg
jag.jpg (40.25 KiB) Viewed 2858 times
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Arve »

Antikke biler og antikke mynter; jeg ser du har sans for estetikk. 8)
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
Dio
Posts: 41
Joined: 29 Mar 2011 21:01

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Dio »

Bippe wrote:Bil er bare ett fremkomst middel på lik linje som mynter bare er ett betalings middel :lol:
Hva gjør du på samlerforum da :?:
Dio
Posts: 41
Joined: 29 Mar 2011 21:01

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Dio »

skakke wrote:Då slenge eg meg på med ein litt eldre sak. Denne kjerra er nett komen ut av vinterdvalen og er klar for ein ny sesong. Her er den ute ved favorittdetektorjordet mitt(hemmelig plass :)
Kul bil :D
User avatar
grenl.har
Posts: 589
Joined: 11 May 2010 20:29

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by grenl.har »

Hiver meg på. Viser "konebilen", brukt her i anledning bryllup til yngste sønn. (04 mod. 1,9d. beetle) kjører sjøl 07 mod. Auris 1,4d. Ikke noe potent her i gården.
User avatar
grenl.har
Posts: 589
Joined: 11 May 2010 20:29

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by grenl.har »

glemte bildet......
beetle.jpg
beetle.jpg (40.36 KiB) Viewed 2809 times
Dio
Posts: 41
Joined: 29 Mar 2011 21:01

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Dio »

Kristiansand wrote:Bil er ikke det bare ett fremkomstmiddel da....... Tenkt å mange flotte mynter det kan bli istedenfor slike leketøy dere snakker om.....hehehehehehe.....neida, jeg bare tuller.
Dio
Posts: 41
Joined: 29 Mar 2011 21:01

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Dio »

Hva fikk du for mercedesen eller også kalt gubbebilen :lol:
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Torashe »

Dio wrote:Hva fikk du for mercedesen eller også kalt gubbebilen :lol:
Viss det var min AMG55 du siktet til så gikk den for over millionen,ja merce er jo gubbe bil,men AMG er vel kansje litt mer for de som er i midtlivs krise :wink:

For ikke starte for mange bil tråder legger jeg bare inn lite bilde av Opel Corsa GSi her.
Den holder nå 150hk,på980kg,skal ha ut 180hk,til nå er den kun chippet og byttet litt luftfilter og slik,.litt fikling i motoren skal til nå til høsten og ny eksos,ikke bare endestykket da,men hele rukla skal byttes ut. Corsaen er kun kjøpt for pengene jeg tjente på M3 salget så vil ikke høre at det heller skulle gått i mynter :lol:
017.JPG
Dio
Posts: 41
Joined: 29 Mar 2011 21:01

Re: Noen som liker slikt et lite leketøy

Post by Dio »

:lol:
Post Reply

Return to “Motor og Kjøretøy”