1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Lurer du på hvor mynten din er preget eller hvor mye den er verdt? Post spørsmål her og få svar fra andre medlemmer av forumet
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: 1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Post by ramazotti »

Jeg var våken i natt,og så denne mynten uten spesiell action
den siste perioden.Kanskje fordi den endte seint på natta,eller var den allerede for dyr
til at noen ville bla opp noe ekstra ?

2690 dollar er langt over det jeg ventet noen ville gi for en slik mynt,om den holder
1+ er den svak slik jeg oppfatter den,og var heller ikke noe godt eksemplar
med en løve skutt i brystet og diverse andre porer.
User avatar
Oslo Mynthandel
Posts: 84
Joined: 28 Oct 2009 11:02
Contact:

Re: 1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Post by Oslo Mynthandel »

MarkusLømo wrote:
vemod wrote: Jeg er redd OMH har en framtidig hyllevarmer der. Den er svak for graden. 28 000! Himmel og pannekake! Numisma sin holder i så fall god 1+, OG har en tiltalende patinering - noe man ikke skal kimse av i denne prisklassen.
Enig med deg i at det er altfor mye, men OMH har blitt kvitt mange mynter i den senere tid som jeg så for meg som hyllevarmere, så jeg ser ikke bort i fra at de blir kvitt denne også med tid og stunder.

Or I just decide that we take a loss and sell it for a price suitable the market now - and maybe even for an attractive price compared with other offers.........still a few days before the coin ex. OMH 61 is due to be sold.
Oslo Mynthandel
Tlf: 23 10 00 00
Epost: kontakt@oslomynthandel.no
Faks: 23 10 00 25
Web: www.oslomynthandel.no
Online Auksjon: auksjoner.oslomynthandel.no
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: 1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Post by ramazotti »

Hva med å ta et lite tap på denne :
http://www.oslomynthandel.no/index.cfm? ... SCatID=212

Jeg antar dette er en liten hyllevarmer også,hva med å selge den for hva den er verd ?
User avatar
Oslo Mynthandel
Posts: 84
Joined: 28 Oct 2009 11:02
Contact:

Re: 1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Post by Oslo Mynthandel »

ramazotti wrote:Hva med å ta et lite tap på denne :
http://www.oslomynthandel.no/index.cfm? ... SCatID=212

Jeg antar dette er en liten hyllevarmer også,hva med å selge den for hva den er verd ?


Are you interested ?
Send me an email - and I will try to meet your idea.
Oslo Mynthandel
Tlf: 23 10 00 00
Epost: kontakt@oslomynthandel.no
Faks: 23 10 00 25
Web: www.oslomynthandel.no
Online Auksjon: auksjoner.oslomynthandel.no
MarkusLømo
Veteran
Posts: 2003
Joined: 06 Nov 2008 21:42
Location: Fredrikstad

Re: 1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Post by MarkusLømo »

Oslo Mynthandel wrote: Or I just decide that we take a loss and sell it for a price suitable the market now - and maybe even for an attractive price compared with other offers.........still a few days before the coin ex. OMH 61 is due to be sold.
Det blir jo opp til dere, regner med dere vet mer om forretningsdrift enn meg. Selv er jeg ikke i markedet for mynten uansett da jeg allerede har typen. Min uttalelse om at det var for mye var ment slik at om jeg ikke hadde den mynten fra 1862 som jeg allerede har, da ville jeg uansett stått over denne. Men det betyr jo ikke at alle andre vil gjøre det samme.
User avatar
Oslo Mynthandel
Posts: 84
Joined: 28 Oct 2009 11:02
Contact:

Re: 1861 Speciedaler solgt paa eBay idag - rimelig?

Post by Oslo Mynthandel »

MarkusLømo wrote:
Oslo Mynthandel wrote: Or I just decide that we take a loss and sell it for a price suitable the market now - and maybe even for an attractive price compared with other offers.........still a few days before the coin ex. OMH 61 is due to be sold.
Det blir jo opp til dere, regner med dere vet mer om forretningsdrift enn meg. Selv er jeg ikke i markedet for mynten uansett da jeg allerede har typen. Min uttalelse om at det var for mye var ment slik at om jeg ikke hadde den mynten fra 1862 som jeg allerede har, da ville jeg uansett stått over denne. Men det betyr jo ikke at alle andre vil gjøre det samme.

I haven't been reading your contribution to this thread as "being interested in buying / bidding" - otherwise I would have send you an offer - via PM, since this is an unpaid contribution in the discussion forum, and not under Kjøp og Salg.
Oslo Mynthandel
Tlf: 23 10 00 00
Epost: kontakt@oslomynthandel.no
Faks: 23 10 00 25
Web: www.oslomynthandel.no
Online Auksjon: auksjoner.oslomynthandel.no
Post Reply

Return to “Spørsmål og svar”