Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Lurer du på hvor mynten din er preget eller hvor mye den er verdt? Post spørsmål her og få svar fra andre medlemmer av forumet
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by losset »

La ut en melding i stad under "ønskes kjøpt"

Dette er nå borte.....?

Hva var galt med dette?
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

Siden den lå under spørsmål og svar så er den feilpostet så de ljomer etter, men dårlig att den ikke bare har blitt flyttet til kjøp og salg seksjonen istedet for slettet eller att du har fått beskjed.
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by brafin »

Det er bare pga. misunnelse fordi du kun mangler 1kr. 1927 i kv 0.. hehe ..God helg. (spøk) Mvh.
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Mineline »

Har spøkelsene begynt å slette igjen nå ? Har jo lagt denne type innlegg i dagevis i det siste uten at de ble slettet ? Kansje er det personligheten din Losset ? Du er jo en sånn snill person som aldri sier noenting negativt ...... :(
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

Den er jo utrolig vanskelig å finne når jeg klarte det på ca 2min;)

http://www.auction.no/no/bid.php?oid=1484135
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

Mineline wrote:Har spøkelsene begynt å slette igjen nå ? Har jo lagt denne type innlegg i dagevis i det siste uten at de ble slettet ? Kansje er det personligheten din Losset ? Du er jo en sånn snill person som aldri sier noenting negativt ...... :(
Nå har vell aldri kjøp og salg tråder vert akseptert andre plasser en under nettopp kjøp og salg, om det blir flyttet iløpet av 2min eller 2dager er vell mere tilfeldighet, moderatorene bor jo ikke her.
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Mineline »

Lagrinn wrote:
Mineline wrote:Har spøkelsene begynt å slette igjen nå ? Har jo lagt denne type innlegg i dagevis i det siste uten at de ble slettet ? Kansje er det personligheten din Losset ? Du er jo en sånn snill person som aldri sier noenting negativt ...... :(
Nå har vell aldri kjøp og salg tråder vert akseptert andre plasser en under nettopp kjøp og salg, om det blir flyttet iløpet av 2min eller 2dager er vell mere tilfeldighet, moderatorene bor jo ikke her.
Hva med lik behandling ? Det er vel ukjent for deg , men hadde nok spart mange for mye å føle seg forsjellsbehandlet ... :( mindreverd .. :(
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Mineline »

Lagrinn wrote:Den er jo utrolig vanskelig å finne når jeg klarte det på ca 2min;)

http://www.auction.no/no/bid.php?oid=1484135
Ser ikke ut som 0+ ....
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by losset »

Lagrinn wrote:Den er jo utrolig vanskelig å finne når jeg klarte det på ca 2min;)

http://www.auction.no/no/bid.php?oid=1484135

Synest at det er litt mye grufs på denne, ønsker en litt bedre en denne. Men nå sletter vel moderatoren dette innlegget også, da jeg har en negativ holdning :-)

Hva var galt med å etterlyse en mynt på et myntforum? Sier vel mere om moderatoren vel?
Last edited by losset on 21 Sep 2012 20:56, edited 1 time in total.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

Jeg gjør nok mitt i den virkelige verden for att jeg skal behandle folk likt, det er dessverre ikke alltid like lett, vi kan jo heller ikke forlange att moderatorer er tilstedet 24/7 dem tar ting ettersom dem kommer over det å det må jo nødvendigvis gå i favør/mot favør hos enkelte.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

losset wrote:
Lagrinn wrote:Den er jo utrolig vanskelig å finne når jeg klarte det på ca 2min;)

http://www.auction.no/no/bid.php?oid=1484135

Synest at det er litt mye grufs på denne, ønsker en litt bedre en denne. Men nå sletter vel moderatoren dette innlegget også, da jeg har en negativ holdning :-)

Hva var galt med å etterlyse en mynt på et myntforum? Sier vel mere om moderatoren vel?

Ingen ting galt med det, bare å poste på rett plass, ingen ting galt med å kjøre bil i 200km/t heller, mann må bare gjøre det på en bane eller autoban, regler er regler, det er jo lov og tøye og strekke så mye mann vill, men mann må jo da også tåle "konsekvensen" av valget dem tar.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

losset wrote:
Lagrinn wrote:Den er jo utrolig vanskelig å finne når jeg klarte det på ca 2min;)

http://www.auction.no/no/bid.php?oid=1484135

Synest at det er litt mye grufs på denne, ønsker en litt bedre en denne. Men nå sletter vel moderatoren dette innlegget også, da jeg har en negativ holdning :-)

Hva var galt med å etterlyse en mynt på et myntforum? Sier vel mere om moderatoren vel?
Ok, da skal jeg fortsatt holde øynene åpen;)
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Mineline »

Lagrinn wrote:Jeg gjør nok mitt i den virkelige verden for att jeg skal behandle folk likt, det er dessverre ikke alltid like lett, vi kan jo heller ikke forlange att moderatorer er tilstedet 24/7 dem tar ting ettersom dem kommer over det å det må jo nødvendigvis gå i favør/mot favør hos enkelte.
Ok , nå kunne selvfølgelig Losset skrevet Er det noen som vet om , istenfor ønskes kjøpt ........... men det er jo det samme .......
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by losset »

Forteller vel mere om forumet dette her da, krangle om hvor langt en moderator kan/bør strekke seg. En at et forummedlem etterspør en mynt på et myntforum?

Kanskje døpe om forumet til sutreforumet?
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Hvorfor forsvinner innlegg på forumet?

Post by Lagrinn »

Men for Guds skyld Losset, alt som omhandler kjøp og salg skal postes under kjøp og salg delen av forumet, dette har da blitt diskutert opp og ned her før, jeg skjønner ikke att ikke folk får det inn i hue sitt.

Å hvem sitter her og sutrer nå Losset?

Det er veldig enkle og greie regler her på forumet, dem er ikke vanskelig å følge, men noen klarer jo bare ikke gjøre som dem fleste andre.
Post Reply

Return to “Spørsmål og svar”