Ny danske bøker

Numismatisk forum
Brukeravatar
Kjetil Kvist
Veteran
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: Ny danske bøker

Legg inn av Kjetil Kvist » 13 feb 2020 20:41

Det eneste jeg leser ut av dette er at for Morten Eske Mortensen spiller det ingen rolle om arbeidsplasser går tapt, at rettsvesenet proppes full av unødvendige saker, at folk blir sjukemeldt og at han bare driver opp kostnadene i bransjen, at klubber går over ende, alt dette spiller ingen rolle for Morten Eske Mortensen, så lenge Morten Eske Mortensen kan tilfredstille sitt eget ego. Alt for å kunne si: "Jeg vet om ett eksemplar til."

Who. The. Fuck. Cares.
Get a life.
Kjetil Kvist
Hjemmeside Gullmedalje.com | Blogg: Gullmedalje | Sverdsluking Facebookside
Medlem av Norsk Numismatisk Forening | Jobb All Verdens Mynter

Brukeravatar
Grelber

Legg inn av Grelber » 14 feb 2020 07:58

.
Fupmagere.jpg
Fupmagere.jpg (32.19 kiB) Vist 152 ganger
.
Faengsels-Fjols.jpg
Faengsels-Fjols.jpg (9.63 kiB) Vist 156 ganger
.
http://grelbersforlag.dk/info/moenthandlerstaevnet.htm
.
http://www.numisbooks.dk/info/Faglitter ... atur-del-1
.

Brukeravatar
Kjetil Kvist
Veteran
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Kjetil Kvist » 14 feb 2020 20:08

Jeg har kjent Morten Eske Mortensen i en mannsalder og tar ikke det han skriver så veldig seriøst lenger. Det er egentlig litt synd på fyren.

Men det er interessant dette flygebladet han presenterer som link. Står det til mandag så er det et utmerket eksempel på Morten Eske Mortensens skriblerier: Liten kunnskap om de faktiske forhold og en atal personlighet. Hele greia framstår som om Morten Eske Mortensen er uinformert og uinteressert i facts.

For all del, la den ligge ute. Den er et glimrende illustrativt i lystig lag - og Morten Eske Mortensen kommer ikke så godt fra det når man kjenner fakta. Det er i det hele tatt ganske villedende av Morten Eske Mortensen, men det er egentlig ikke så overraskende for oss som har kjent ham en stund.
Kjetil Kvist
Hjemmeside Gullmedalje.com | Blogg: Gullmedalje | Sverdsluking Facebookside
Medlem av Norsk Numismatisk Forening | Jobb All Verdens Mynter

Svar

Gå tilbake til «Mynt og Seddel - Diskusjon»