Hjelp til identifisering av ring

Post Reply
Natursteinsmur
Posts: 4
Joined: 11 May 2015 06:35

Hjelp til identifisering av ring

Post by Natursteinsmur »

Image

Trenger hjelp til datering. Det jeg klarer å lese av inskripsjoner er JB, 13 1/3 og 77. De to andre stemplene er utydelig.
HansKristian
Posts: 65
Joined: 19 Mar 2014 21:26
Location: Telemark

Re: Hjelp til identifisering av ring

Post by HansKristian »

Set ser ut som ein sølvring. Stempla kan då vera: 13 1/3 - sølvstempel, tilsvarer dagens 830S. (830/1000). JB - mesterstempel, namntet på tilverkaren. 77 - 1877 eit merkeår for tilverkaren, t.d. då han starta opp.
User avatar
tho
Posts: 3854
Joined: 08 Sep 2010 15:23
Location: Norge

Re: Hjelp til identifisering av ring

Post by tho »

Prøve å pusse ringen med sølvpuss for å se om de sorte feltene blir borte.
Ringen ser ikke så fin ut nå. Det skal bli borte med sølvpuss når det er
ekte sølv.
Natursteinsmur
Posts: 4
Joined: 11 May 2015 06:35

Re: Hjelp til identifisering av ring

Post by Natursteinsmur »

HansKristian wrote:Set ser ut som ein sølvring. Stempla kan då vera: 13 1/3 - sølvstempel, tilsvarer dagens 830S. (830/1000). JB - mesterstempel, namntet på tilverkaren. 77 - 1877 eit merkeår for tilverkaren, t.d. då han starta opp.
Takk for hjelp! Har søkt litt rundt på sølvsmeder med initialer JB. Mesterstempelet jeg finner på nett som ligner mest er Jonathan Bell (Sheffield). Men det er jo haugevis med stempler som inneholder disse Initialene i gjeldende tidsepoke. Så nå begynner virkelig granskingen.

Ang dette stempelet med 77. Er det sikkert at det angir året smeden startet sin virksomhet og ikke feks året ringen ble smidd?
Natursteinsmur
Posts: 4
Joined: 11 May 2015 06:35

Re: Hjelp til identifisering av ring

Post by Natursteinsmur »

tho wrote:Prøve å pusse ringen med sølvpuss for å se om de sorte feltene blir borte.
Ringen ser ikke så fin ut nå. Det skal bli borte med sølvpuss når det er
ekte sølv.
Det skal jeg prøve!
HansKristian
Posts: 65
Joined: 19 Mar 2014 21:26
Location: Telemark

Re: Hjelp til identifisering av ring

Post by HansKristian »

Stempelkatalog. Eg trur ikkje det ligg noko om norske stemplar på nett. Eg har no slått opp i boka "Norske gull og sølvstempler gjennom tidene 1500-1950". Der er mange som kan ha benytta bokstavane JB. Den næraste eg finn er Johan Fredrik Busch, Bergen f. 1837 d. 1911. Han var i med sikkerheit verksemd mellom 1865 og 1905. Stempelavtrykket i katalogen er dog eit anna.
Er eit av dei andre stempla bystempelet til Bergen styrker det mitt funn. By stempelet består av sju punkter ( 3 på linje og 4 på linje) i ein oval sirkel.
Natursteinsmur
Posts: 4
Joined: 11 May 2015 06:35

Re: Hjelp til identifisering av ring

Post by Natursteinsmur »

HansKristian wrote:Stempelkatalog. Eg trur ikkje det ligg noko om norske stemplar på nett. Eg har no slått opp i boka "Norske gull og sølvstempler gjennom tidene 1500-1950". Der er mange som kan ha benytta bokstavane JB. Den næraste eg finn er Johan Fredrik Busch, Bergen f. 1837 d. 1911. Han var i med sikkerheit verksemd mellom 1865 og 1905. Stempelavtrykket i katalogen er dog eit anna.
Er eit av dei andre stempla bystempelet til Bergen styrker det mitt funn. By stempelet består av sju punkter ( 3 på linje og 4 på linje) i ein oval sirkel.
Takk for svar Hans!

Har sett litt nærmere på ringen og det kan se ut som det ene stempelet består av 2 rader med punkter. Ser 3 punkter i bunn av stempelet, øverste raden er "grodd" igjen. Men kan se ut som det skal ha vært 4 punkter på den øverste.

Slenger inn 2 bedre bilder.

https://docs.google.com/file/d/0B_y_nD0 ... cslist_api

https://docs.google.com/file/d/0B_y_nD0 ... cslist_api


Kan legge til at ringen ble funnet i Bergensområdet. Noe som styrker teorien. Vet ikke om du har noe kunnskap om det siste stempelet? , nr 2 fra venstre.
Post Reply

Return to “Antikviteter”