Samler608 svar her!

Lurer du på hvor mynten din er preget eller hvor mye den er verdt? Post spørsmål her og få svar fra andre medlemmer av forumet
samler607
Posts: 1064
Joined: 20 Jan 2012 16:31

Samler608 svar her!

Post by samler607 »

Siden den andre tråden ble låst, ønsker jeg at du svarer meg her.
Du skrev at Krsmynthandel har sagt noe til deg? Det er det jeg forstod ut i fra ditt innlegg.? ( gjerne forklar dette for meg, om du mener han har sagt noe til deg, eller om jeg har skrevet noe om han!? )

Da dette har en stor betydning for meg, så svar meg her.

Jeg er i følge deg, en bruker som har bidratt med lite, og det lille jeg kommer med er svada, og svertende til et fåtall handlere? ( hvilke handlere ? )

Jeg vil gjerne henvise deg til få tråder jeg leste gjennom av mine egne/ og som jeg har deltatt i. Så kan du se selv om dette er for samlerenes beste eller om det er egoistisk å svertende ovenfor handlerne/ tvert i mot, er dette tråder som styrker handlerne sine posisjoner.
Jeg vil se på meg selv som en som overvåker og sier ifra om jeg ser noe galt. ( gjør du det? )

Var vel samlerforum sin mest aktive på å ta denne falske selgeren her:
viewtopic.php?f=15&t=10099
viewtopic.php?f=15&t=10106

Diverse andre tråder jeg har deltatt i : ( ser du den røde tråden som du henviser til i ditt inlegg?, tror du har misforstått meg veldig, jeg kunne latt vær å postet dette, men jeg syntes det er riktig å si ifra når man ser noe galt. ( jeg har jo allerede sett det, så hva vinner jeg på å si det til forumet? ) jo jeg ønsker å hindre folk i å bli lurt. ( hvem andre gjør dette aktivt?

Noen andre tråder, jeg ser positivt på. ( bare en liten håndfull av hva jeg har deltatt i ) Du kan jo selv se hvor mange innlegg jeg har.

viewtopic.php?f=30&t=9955
viewtopic.php?f=33&t=9093
viewtopic.php?f=15&t=10111
viewtopic.php?f=15&t=10129
viewtopic.php?f=15&t=10375
viewtopic.php?f=15&t=10656
viewtopic.php?f=46&t=10675
viewtopic.php?f=15&t=10736
viewtopic.php?f=15&t=10783
viewtopic.php?f=15&t=10898
viewtopic.php?f=15&t=9973
viewtopic.php?f=15&t=9981
viewtopic.php?f=15&t=9895
viewtopic.php?f=15&t=9928
viewtopic.php?f=15&t=9037
viewtopic.php?f=33&t=9300
viewtopic.php?f=33&t=9342
viewtopic.php?f=33&t=9276
viewtopic.php?f=33&t=9869
viewtopic.php?f=33&t=9033

Dette har tydeligvis ikke noen betydning for deg og "gjengen" din. Dere veksler vel bare mynter mellom "gjengen" uansett.
Men for andre kan det kanskje være til det gode!? ( ikke vet jeg, utrolig mange av trådene har i hvertfall vært med god hensikt )

Jeg venter i stor spenning på din tilbakmelding som "observatør" utenfra som du så pent skriver.
Samler608
Posts: 7
Joined: 02 Nov 2013 18:28

Re: Samler608 svar her!

Post by Samler608 »

Hei Samler607.
Jeg ser at du har bidrag, mulig jeg har irritert meg over noe. Jeg kan bare huske en tråd hvor du kom med særdeles useriøse utsagn mot flere små mynthandlere, den tråden levde lenge og lever vel fremdeles. Ikke ble dette slettet. Var der jeg primært lurte litt hvorfor det er slik, mens det som er om Skanfil rettes opp umiddelbart. En kan jo lure på om MYGE i form av å være moderator bevist gjør dette. ? Er han redd for konkurranse ?

Så kan det være du har rett, og det kan være sannheten er i midten, eller jeg har rett, men du har forsvart deg.

Det viktigste for meg var ikke deg, så vil ikke ha noen evigvarende diskusjon med deg. Det som er viktigere er hvordan MYGE reagerer. Han sitter på begge sider av bordet her. Jeg er anonym bruker, har bare en bruker her inne! Men hva gjør MYGE når han får kritikk , han stenger tråden, han hinter den ene og den andre veien, men han kan trå feil som han så ofte gjør, og han drar inn andre brukere. Det blir spennende å se hvordan han i det videre vil håndtere dette.

Jeg er ikke bekjent av MYGE, så regner med at jeg ikke får være anonym som hans venner her inne får være, og regner med at hans venner får vite hvem jeg er :) Men det kommer jeg til å følge med på ;)

Jeg har virkelig gruet meg til møtet i forumledelsen ;)

Når det gjelder Krsmynthandel, så vet jeg ikke hvem det er en gang, så det er en jeg ikke ønsker å blande mer inn her.

Til andre medlemmer: Jeg har ikke tenkt å bli en evigvarende pine her inne, stiller kun noen relevante spørsmål. Mine bidrag vil være begrenset, derfor er det heller ikke riktig at jeg er her inne å sprer negativt fokus. Håper at de spørsmål jeg stiller kan være relevante, og er nyttig.

Lurer du på noe mer kan du kontakte meg på brev / privat melding eller hva det heter!
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Samler608 svar her!

Post by Myge »

Det kan godt den psykoen som ringte meg to ganger i natt rett før kl ett gjøre. Beskjedene du la igjen på svareren inneholdt skrik og hyling. Ikke særligskremmende, mer som en litt forsmådd, feilsammenskrudd klatt av innestengt aggresjon. Folk som ringer med skjult nummer er pysete i utgangspunktet, men jeg tror jeg kjente igjen innringeren, så jeg lagrer beskjedene :)

Hvis det var Samler608 som ringte, tror jeg vi må ta en alvorsprat sammen.
Samler608
Posts: 7
Joined: 02 Nov 2013 18:28

Re: Samler608 svar her!

Post by Samler608 »

Jeg må le, virkelig le. At samler608, altså meg ville ringt deg i går og gjort hva ?

Er du useriøs MYGE, dine private utfordringer ved at andre ringer deg på natten og skriker må du nesten ta med politiet, igjen kommer du med antakelser og dritt rundt deg for å ramme en annen forum bruker. Er du helt rett ?

Om du truer meg, er det slik jeg oppfatter det, en prat ? ! Om du vil true meg, så si i fra. Det er vel på denne måten du håndterer dine motstandere, og da er det vel rimelig riktig det jeg skriver.

Det du skriver er nesten til å klype seg i armen av at du antyder, du er en flott representant for Skanfil MYGE :) Måten du svarer kritikk på taler for seg selv.

I motsetning til deg er jeg moralsk, jeg er skikkelig, og kunne aldri ha ringt noen på natten for å "hyle" i telefonen. "Må le"

Samler608 har IKKE ringt deg i natt, så det er sagt. Hvorfor i alle dager skulle jeg ha ringt deg å skreke på telefon, dine private utfordringer hører ikke hjemme på et samlerforum!!! Er du helt riktig skrudd sammen ? En kan lure ? Jeg har hørt via bekjente hvordan du er, jeg trudde det virkelig ikke. Men jeg ser nå hvordan du er.
Samler608
Posts: 7
Joined: 02 Nov 2013 18:28

Re: Samler608 svar her!

Post by Samler608 »

Jeg har forresten ikke tenkt til å lire av meg mer nå.

Holdningene mot andre samlere og brukere på dette forumet er skremmende, og skremmer meg. Jeg registrerte meg i går, stiler noen spørsmål på en noenlunde saklig måte, for å oppleve Skanfils representant for å antyde at jeg er psyko , og nærmest true meg. Hva er dette ?

Dette er ikke noe jeg ønsker og ikke liker.

Så om det er slik det er MYGE, så får du ikke mer kritikk i fra meg.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Samler608 svar her!

Post by Myge »

Godt å høre det ikke var deg. En prat er en prat, jeg er passifist, så jeg er ikke stort farligere enn en vanlig loff.
Samler608
Posts: 7
Joined: 02 Nov 2013 18:28

Re: Samler608 svar her!

Post by Samler608 »

Så bra. Jeg liker ikke slikt .
Da misforstod jeg deg, og det var fint.
Nå skal jeg la deg være i fred MYGE, det er ikke verdt å sitte her inne å diskutere, føler jeg gikk litt langt i min kritikk av deg. Søndag er en flott dag. Jeg kommer ikke med mer, så ha en fin søndag.

Så om det er greit for deg og samler607 så avslutter vi denne diskusjonen nå.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Samler608 svar her!

Post by Myge »

Tror ikke det er greit for Samler607. Du kan kanskje si hvem du er?
User avatar
karstkri
Veteran
Posts: 2206
Joined: 01 Nov 2008 19:13

Re: Samler608 svar her!

Post by karstkri »

Samler607 jeg ser at du ønsker å slutte på forumet.Jeg synes du har kommet med mange hygelige og sakelige innlegg, særlig under antikke mynter- jeg håper du fortsetter å komme med innlegg :)
karstkri
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Samler608 svar her!

Post by Myge »

Samler607, synes godt du kan bli. Aktive trådskrivere trengs på forumet :)
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Samler608 svar her!

Post by kråketoppen »

Samler60åtte kan dra hvor som helst, kan ikke like slike hysteriske utsagn (sikkert han som ringte) :lol:
samler607
Posts: 1064
Joined: 20 Jan 2012 16:31

Re: Samler608 svar her!

Post by samler607 »

Samler608 wrote:Hei Samler607.
Jeg ser at du har bidrag, mulig jeg har irritert meg over noe. Jeg kan bare huske en tråd hvor du kom med særdeles useriøse utsagn mot flere små mynthandlere, den tråden levde lenge og lever vel fremdeles. Ikke ble dette slettet. Var der jeg primært lurte litt hvorfor det er slik, mens det som er om Skanfil rettes opp umiddelbart. En kan jo lure på om MYGE i form av å være moderator bevist gjør dette. ? Er han redd for konkurranse ?
Hvilke små mynthandlere mener du? Henvis meg gjerne til tråden. ( særdeles useriøse utsagn? ) En tråd gikk jeg virkelig over streken i full irritasjon, og skrev stor beklagelse: viewtopic.php?f=33&t=10923 ( men skrev mye fornuftig i tråden) .

Du har derimot, etter som du sier, en ny bruker, klart å lange ut mot skanfil, som auksjonshus, myge som person/moderator. Kr. mynthandel har du dratt inn, og skapt en tåkende tvil. Alt dette på¨under 24 timer!? Bra jobbet! ( hvem er det da som kommer med useriøse utsagn? )

Nei. stå fram med det andre brukernavnet ditt. Lite intresert i å ta det på pm som du skriver.

For det andre og det viktigste, må jeg virkelig beklage stort, til alle dere utrolige bidragsytere på forumet det er så mange og gir alle svar hele tiden og ikke bruker forumet til noen som helst agenda for promotering, salg osv, men deler i ren glede av å dele, dere fortjener ros. For noe jeg skrev i innlegget mitt som trådstarter her, det kunne sikkert bli mistolket på at jeg ser på meg selv som en utrolig bidragsyter, det mener jeg IKKE i det hele tatt.

Ble bare irritert over denne klubben "gutteklubben grei" som ikke gir seg. ( og ville vise de )

Jeg er en amatør samler, som er blitt overivrig, og lært utrolig mye her på forumet
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Samler608 svar her!

Post by Myge »

Er ikke så farlig for min del. Jeg har ganske gode indikasjoner på hvem denne personen som titulerer meg som MYGE er. Samler608, jeg har sendt deg en PM, den synes jeg du bør lese.
Samler608
Posts: 7
Joined: 02 Nov 2013 18:28

Re: Samler608 svar her!

Post by Samler608 »

Fått denne PM. Jeg akter å være anonym slik andre også får være , hvorvidt moderatorer offentliggjør hvem de trur jeg er / eller er får være opp til dem , så tar vi det derifra .
Jeg gjorde rett i å si det jeg sa og står for det , når du myge spør om noe så teit som om at jeg har ringt deg . Er ikke redd for at du gir navnet mitt hit eller dit , dine press metoder funker ikke på meg .





PM i fra Myge

Nei.

Du kan forsøke å slappe helt av, men dette lar jeg ikke ligge. Det du skrev om meg her inne var over streken. Det kan du kun beklage på en måte, og det er å skrive på forumet hvem du er. Såfremt du ikke selv gjør dette, vil nok det du kaller "mine venner" få vite dette uansett. Det er allerede diskutert på moderatorforumet, der er det flere som kan komme til å nevne hvem du er. Å slenge ut slike karakteristikker av meg som du gjør anonymt er ikke akseptabelt.

"Jeg har hørt via bekjente hvordan du er, jeg trudde det virkelig ikke. Men jeg ser nå hvordan du er."

Dette skal du også beklage.

Du får ut dagen. Beklagelsen skal være offentlig, ikke som en PM.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Samler608 svar her!

Post by Myge »

Dette var ikke en beklagelse, var det vel? Synes du ikke det er litt smakløst, når du allerede har to kontoer her inne, at du kommer med slike karakteristikker om folk? Synes du ikke det er frekt og smålig?

Du lurer kanskje på om jeg er sinna på deg? Nei, jeg er ikke sinna. Jeg synes mest synd på deg, for du ødelegger for deg selv, og for forumet, når du poster slik som du gjør. At du ikke gir deg med slikt er bare tåpelig.

Hvis du fortsatt er sur på meg etter alt jeg gjorde for deg tidligere når du ba meg om det, selv om du ikke fortjente det en plass, har du kun et sted å sjekke for å finne ut hvem sin feil det er, og det er i speilet på badet ditt.
Post Reply

Return to “Spørsmål og svar”