Hei
Lurte på om disse hattene har noen verdi ?
Har ligget på loftet lenge, og ser nå at det med knopp desverre er blitt litt skjeiv.
Regner med at det kan ordnes.
Gamle politihatter
Gamle politihatter
- Attachments
-
- 014.JPG (210.5 KiB) Viewed 1832 times
- attenfjorten
Re: Gamle politihatter
Hvis den til høyre er ekte, er den en "godbit" fra krigens dager sånn samlermessig. Vet det er vanskelig å finne disse med NS-ørnen intakt. Du må få den vurdert skikkelig av en seriøs selger/samler, er verdt en pen sum! Men også den bakerst er artig.
Hei
Disse hattene er brukt av min bestefar og Oldefar som var politi i Bergen i sin tid.
Så ekte er de 100% sikkert.
Har bla. bilder av han med hattene på.
Disse hattene er brukt av min bestefar og Oldefar som var politi i Bergen i sin tid.
Så ekte er de 100% sikkert.
Har bla. bilder av han med hattene på.
- attenfjorten
Da ville jeg beholdt dem som familieklenodier, og overlevert dem til neste generasjon,sammen med bilder er de jo uerstattelige!
Takker for svarene.
Den hatten med NS merket på er den hatten min bestefar holdt på og hive før jeg fikk disse.
Forståelig når man har fått historien rundt den.
De fleste av disse hattene ble brent etter krigen, så hadde vært artig og få vite om den har noen værdi.
Har du noen tips om hvor /hvem som har greie på dette ?
Den hatten med NS merket på er den hatten min bestefar holdt på og hive før jeg fikk disse.
De fleste av disse hattene ble brent etter krigen, så hadde vært artig og få vite om den har noen værdi.
Flotte objekter! http://www.samlerforumet.net/ har greie på slikt.faltro wrote:Takker for svarene.