Telefonkort?

Alt det andre
Post Reply
User avatar
bengt
Posts: 1772
Joined: 08 Jul 2008 13:30

Telefonkort?

Post by bengt »

Min svigerfar har samlet på norske telefonkort og han mener at han har en komplett samling slike. Noen som vet noe om hva slikt er verdt?

Alle innspill taes imot med takk.
vivavegas
Posts: 1590
Joined: 01 Oct 2008 20:45
Location: Krokstadelva (Mjøndalen)
Contact:

Re: Telefonkort?

Post by vivavegas »

Brukte eller ubrukte!!!???

Har ingen konkret verdi, men virker som om telekort er veldig ut å samle på. Dvs. det er jo få auksjoner og enda færre bud på QXL.

På Tubfrim kan du vel få flere kilo med telekort til en veldig lav pris.

Føler at telekort litt er i samme bane som pins. Dvs. det var tidligere mere inn og bedre priser på dette og at det nå er ganske stusselig.

Men her synser jeg basert på QXL. Kan forsåvidt eksistere ett marked utenfor QXL.

Problemet her (som de fleste andre samleområder) er vel at din bestefar kanskje en eller annen gang for 10 år siden hørte at man fikk 1000+ for ett fiskeben-telekort. Så har han kanskje regnet med at det har doblet seg i verdi fra den gangen og da blir man jo selvsagt skuffet når man finner ut at man kanskje får en hundrelapp for dette kortet (hvis man er heldig).
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Telefonkort?

Post by Myge »

Vi selger en del Telekort. Ang brukte eller ubrukte, så har dette lite å si i markedet nå. Slik har i alle fall jeg opplevd det. Men de aller første Telekortene har ok priser, vil anbefale å sjekke ut resultater hos oss.

De som lurer på hva ting er gått for på tidligere auksjoner hos oss kan få en "hemmelig" link av meg.

http://auksjoner.skanfil.no/

Dette er restene av våre gamle sider, ved å trykke på eldre auksjoner, får man opp de aller fleste auksjonene vi har hatt de siste årene.

Myge
Post Reply

Return to “Samleobjekter - Roterommet”