Myntmesser utover våren

Alt det andre
Post Reply
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Myntmesser utover våren

Post by losset »

Stylo Mynthandel deltar på følgende antikk- og samlermesser våren 2010:

30.01 Modumhallen, Åmot
13.-14.03 Letohallen, Dal v/Gardermoen
24.-25.04 Vikingskipet, Hamar

Hadde vært Fint om vi fikk samlet opp en tråd med messer fremover.
Det hadde vært hyggelig om vi samkjørt oss, slik at vi for tatt en Myntdiskusjon over en Øl i etterkant.

Under og etter Oslo Myntauksjon føre Jul, traff jeg mange av dere. Både på Auksjonen og på Håndtverkeren, dette hadde vært trivelig og om det er flere som kunne tenke seg dette.

Da blir det som vanlig litt Bytting og kjøp og salg, samt bli kjent med nye mennesker/kontakter.
User avatar
karstkri
Veteran
Posts: 2206
Joined: 01 Nov 2008 19:13

Re: Myntmesser utover våren

Post by karstkri »

Veldig bra losset ,dette er en tråd jeg har savnet. Kan bidra med en lokalmesse i Stridsklevhallen 6-7 Feb(Porsgrunn) .
Der pleier det bl.a. og komme mynthandeler fra Kr.sand. Antikk og samlerbørsen har annonser for mange av messene som er rundt om i landet.
karstkri
User avatar
karstkri
Veteran
Posts: 2206
Joined: 01 Nov 2008 19:13

Re: Myntmesser utover våren

Post by karstkri »

En annen bra oversikt er denne :
http://www.markeder.no/
karstkri
SaccoMan
Posts: 629
Joined: 06 Nov 2008 23:29

Re: Myntmesser utover våren

Post by SaccoMan »

Modumhallen i Åmot??

Hyggelig hvis myntfolket tar seg en tur til Norges vakreste kommune ja :)

PS! Ta med hoppski :!:
KrsMynthandel
Posts: 426
Joined: 02 Dec 2009 19:12

Re: Myntmesser utover våren

Post by KrsMynthandel »

KRISTIANSAND MYNTHANDEL DELTAR PÅ FØLGENDE MESSER:

12-14 febr. Figgjo
20-21 febr. Eikhallen, Tønsberg
26-28 febr. Kongsberg
13-14 mars Letohallen, Gardermoen
19-21 mars Voll, Sandnes
24-25 april HOA, Vikingeskipet
26-27 juni Stavern
30-31 okt. HOA, Vikingeskipet
19-21 nov. Norges Varemesse, Lillestrøm
++ ikke fastsatte messer....

Vi har ca. 200 stk 2 kr, speciemynt, 2marker, skillinger, øremynt osv. samt stor seddelavdeling med mange godbiter. Norges nest største utvalg?
User avatar
Heb
Posts: 590
Joined: 10 May 2009 06:59

Re: Myntmesser utover våren

Post by Heb »

Hvis du er nr 2. Hvem mener du da er nr 1? Riibe, OMH eller Numisma?
KrsMynthandel wrote:KRISTIANSAND MYNTHANDEL DELTAR PÅ FØLGENDE MESSER:

Vi har ca. 200 stk 2 kr, speciemynt, 2marker, skillinger, øremynt osv. samt stor seddelavdeling med mange godbiter. Norges nest største utvalg?
KrsMynthandel
Posts: 426
Joined: 02 Dec 2009 19:12

Re: Myntmesser utover våren

Post by KrsMynthandel »

Om man skal se på myntutvalget i de forskjellige butikkene er Ribe Mynthandel nr. 1 jevnt over. Kanskje ikke rart når han har mange innkjøpsraid hos kollegaene (gjelder også noen Oslohandlere).
At også andre aktører har MYE spennende å tilby er hevet over enhver tvil. Undertegnede har til nå valgt å holde en nokså lav profil men utallige messer gir etterhvert resultater. Kristiansand Frimerke & Mynthandel har for øyeblikket flere speciedalere, halvspecier, 4 marker, 17 stk. 2 marker, flere 1 marker samt over 400 norske skillinger samt årgansmynter i fleng. Undertegnede har også et godt seddelutvalg med bla. gode 2 utg. av 50 og 100 kr. Solgte nettopp 8 stk. Oscar sedler 5 og 10 kr og har 3 igjen. Endel vil komme ut på Qxl i nær fremtid men kanskje noen vil skifte eier på en og annen antikkmesse snart........?
User avatar
Medicoin
Posts: 225
Joined: 15 Apr 2009 08:35
Location: Akershus

Re: Myntmesser utover våren

Post by Medicoin »

KrsMynthandel wrote:Om man skal se på myntutvalget i de forskjellige butikkene er Ribe Mynthandel nr. 1 jevnt over. Kanskje ikke rart når han har mange innkjøpsraid hos kollegaene (gjelder også noen Oslohandlere).
At også andre aktører har MYE spennende å tilby er hevet over enhver tvil. Undertegnede har til nå valgt å holde en nokså lav profil men utallige messer gir etterhvert resultater. Kristiansand Frimerke & Mynthandel har for øyeblikket flere speciedalere, halvspecier, 4 marker, 17 stk. 2 marker, flere 1 marker samt over 400 norske skillinger samt årgansmynter i fleng. Undertegnede har også et godt seddelutvalg med bla. gode 2 utg. av 50 og 100 kr. Solgte nettopp 8 stk. Oscar sedler 5 og 10 kr og har 3 igjen. Endel vil komme ut på Qxl i nær fremtid men kanskje noen vil skifte eier på en og annen antikkmesse snart........?
Har du ingen webside man kan browse og handle fra da?, eller kjører du bare messer/QXL?
KrsMynthandel
Posts: 426
Joined: 02 Dec 2009 19:12

Re: Myntmesser utover våren

Post by KrsMynthandel »

Har ikke lagt inn objekter på siden min, bare generell info. Fordelingsmessig er det nok 50/50 messesalg/butikksalg men føler at utvalget er såpass at jeg må henge meg på qxl. expressen........
Slå gjerne på tråden (mob.97 50 93 51 butikk 38 02 62 50) eller send en mail (krsmynt@online.no)over samlerområde.....






Mvh. Håkon
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Myntmesser utover våren

Post by maxlimit »

Jeg har handlet av alle de største handlerne i norge gjennom årene.
men må si at utvalget til Håkon er av de beste i landet, Både på utvalg,gradering (hvor alle ikke er helt patente,,,uten og nevne navn) og gode priser :D :D kan vel innrømme at jeg har tjent en krone eller 2 etter kjøp på krs mynthandel :lol: :lol:
min erfaring er at han kan skaffe det meste om det er noe jeg mangler
jeg annbefaler alle som vil ha noe utenom det vanlige og ta kontakt med han , som jeg har gjort
Hilsen
Bård
User avatar
Alex R
Posts: 2093
Joined: 09 Sep 2008 21:34
Location: Askim

Re: Myntmesser utover våren

Post by Alex R »

Siden jeg ikke fikk vært med på høstmessa på HOA, får jeg nesten bite i det sure eplet å kjøpe meg et par flybiletter og komme meg ned. Må jo sjekke om det er noe spennende der. Så jeg regner med at jeg ser noen forummedlemmer der. Jeg har vel også en og annen godbit på innerlomma, til den som tørr å svinge seg innom stand 12b, eller a. Husker ikke helt hvor vi har stand lenger.
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Myntmesser utover våren

Post by maxlimit »

HEI KrsMynthandel
Når jeg hentet myntene jeg kjøpte sa du att du skulle komme med noen spennende auksjoner på tirsdag...
Hva er det du kommer med nå da :?:

Hilsen
Bård
KrsMynthandel
Posts: 426
Joined: 02 Dec 2009 19:12

Re: Myntmesser utover våren

Post by KrsMynthandel »

Gimsøymedaljen i sølv, et par 2 marker, 1 sp, 1/2 sp., noen skill. 5 kr 1967 og 68 i 0, noen 2 kr og 1 kr sølv ++ samt noen artige sedler..............
Finner nok noe artig... :shock:

Håkon
Post Reply

Return to “Samleobjekter - Roterommet”