8 skilling gull

Her kan du diskutere online auksjoner.
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: 8 skilling gull

Post by Arve »

2rhaug, du kjemper mot vindmøller. :wink:
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: 8 skilling gull

Post by Lagrinn »

Men er det svar godt nok? Jeg sier ikke att han skal legge ut boka si som PDF fil på nettet, men mann kan gi ett svar på spørsmålet i klar tekst, i.o.m att Sømod sine bøker ikke er noe jeg vill kalle "hyllevare" så er det helt svada og referere til disse i hytt og pine.

Som regel når mann refererer til NM, Sieg, TzT, Kvist sin medaljekatalog, S&H eller lignende, så skriver mann ned ett par setninger som besvarer spørsmålet, referansen er jo der i tilfellet personen som stiller spørsmålet vill vite litt mere rundt temaet, men utenom det Olav K har sitert her på forumet så har jeg kun sett referanser til sømod sine verker, dette sier vell litt om hvor mange som har dem i hyllen sin.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: 8 skilling gull

Post by Myge »

Gjesp.... merker jeg går lei denne evige surmulingen og debattene til ZZzzzz og Sømod. Tar meg selv en svarpause til dem nå. Som Arve sier, man kjemper mot vindmøller. De maler og maler på det samme hele tiden, og det gir meg ikke noen ny kunnskap eller glede å samle med slike henvisninger de har. Så Gard og Sømod, dere vinner debatten mot meg, jeg gir meg.
User avatar
vemod
Veteran
Posts: 1991
Joined: 14 Oct 2008 13:14
Location: Kongsvinger

Re: 8 skilling gull

Post by vemod »

Moderatorvarsel: Vennligst hold tråden on topic. Trådstarters spørsmål lød som følger: "8 skilling gull kommer på omg 1. Noen som har noe som helst info om denne? Historikk, tidligere priser o.l. ??"
Post Reply

Return to “Auksjoner”