Hva er realistisk pris for dette askebegeret?
Jeg ser de prises til 475 kr på finn.no.
Jeg har kjøpt mitt for 10 kr på loppis i Sverige
Askebeger: Tidemanns Tobak
Askebeger: Tidemanns Tobak
- Attachments
-
- tt2.jpg (188.99 KiB) Viewed 2641 times
-
- tt1.jpg (261.83 KiB) Viewed 2641 times
Re: Askebeger: Tidemanns Tobak
10 kroner på loppis gir en god følelse, det er sikkert. Det er en artikkel i et eldre Antikk og samlerbørsen som tar for seg disse reklameaskebegerne. Det er nokså mange motiver, og de ble utgitt i serier.
Prisene har vel iallfall tidligere vært på nåværende Finn-nivå, men om det har vært en utvikling i den senere tid skal jeg ikke si noe om. Ditt eksemplar virker å ha litt overflateslitasje, det trekker kanskje noe ned.
Prisene har vel iallfall tidligere vært på nåværende Finn-nivå, men om det har vært en utvikling i den senere tid skal jeg ikke si noe om. Ditt eksemplar virker å ha litt overflateslitasje, det trekker kanskje noe ned.
Re: Askebeger: Tidemanns Tobak
Takk for svar Hertevig. Jeg får vurdere om jeg skal legge askebegeret ut på tradera.com for 200 krhertervig wrote:10 kroner på loppis gir en god følelse, det er sikkert. Det er en artikkel i et eldre Antikk og samlerbørsen som tar for seg disse reklameaskebegerne. Det er nokså mange motiver, og de ble utgitt i serier.
eller om jeg legger det på finn.no for 300 kr.